Beyond toast: 5 άλλοι υγιεινοί τρόποι να χρησιμοποιήσεις τη μαρμελάδα στα γεύματά σου

Ισχύει ότι η μαρμελάδα είναι το απόλυτο spread για το ψωμί σου. Όμως, γιατί να σταματήσεις εκεί; Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να την προσθέσεις στο πρόγραμμά σου - και υγιεινά.

μαρμελάδα iStock

Η μαρμελάδα είναι, παραδοσιακά, γνωστή ως το καλύτερο και πιο νόστιμο spread σε ψωμί ή τοστ. Θεωρείται τέλειο συνοδευτικό για το φυστικοβούτυρο - ή παλιότερα το βούτυρο - με μία και μόνο κουταλιά από αυτήν να κρύβει ατελείωτη γεύση.

Και δεν είναι μόνο η τελευταία που κάνει τη μαρμελάδα να κερδίζει. Το spread αυτό, αν πληροί κάποιες προϋποθέσεις, μπορεί να συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας και της ισορροπημένης διατροφής. Σε αντίθεση με το βούτυρο, τη μαργαρίνη, τα αλείμματα σοκολάτας ή το τυρί, οι μαρμελάδες δε συμβάλλουν στην αύξηση της χοληστερόλης και του λίπους στο σώμα μας. Η μαρμελάδα βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους, όταν επιλέγεις να καταναλώσεις σωστές μερίδες. 

Στο σήμερα, η Healthy Habits επαναφέρει τη μαρμελάδα στο προσκήνιο στην πιο healthy εκδοχή της για να την απολαμβάνεις χωρίς ενοχές σε κάθε σου γεύμα ή σνακ. H νέα της σειρά Εxtra Μαρμελάδα αποτελείται από 100% φρούτα και χυμό φρούτων, είναι χωρίς προσθήκη ζάχαρης και χωρίς πηκτίνη, και έχει υπέροχη γεύση, κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς φαν της αληθινής μαρμελάδας και πληρώντας τις προϋποθέσεις για μια υγιεινή μαρμελάδα, σαν σπιτική.

marmelades

Πώς όμως μπορείς να εντάξεις τη μαρμελάδα στη διατροφή σου, έτσι ώστε να έχεις μεγαλύτερη ποικιλία; 

Θέλοντας να σκεφτούμε πέρα από το κλασικό τοστ, ποιες άλλες είναι οι δυνατότητες για χρήση της μαρμελάδας στην καθημερινότητά μας; Από το πρωινό μέχρι τα σνακ ή τα γεύματά σου, ακολουθούν μερικοί άλλοι τρόποι για να χρησιμοποιήσεις τις μαρμελάδες με μεγαλύτερη ποικιλία στο πρόγραμμά σου. 

1.Πρόσθεσε μαρμελάδα στο γιαούρτι ή το oatmeal σου 

Για ένα γλυκό και υγιεινό πρωινό, χωρίς βαρείς υδατάνθρακες όπως είναι το ψωμί, μπορείς να προσθέσεις λίγη μαρμελάδα στο γιαούρτι ή το porridge σου. Σε συνδυασμό και με ξηρούς καρπούς ή βούτυρο από αυτούς, θα έχεις ένα φανταστικό αποτέλεσμα που θα σε κρατήσει χορτάτη και θα σου χαρίσει έξτρα απόλαυση και γεύση. 

Γεύση που ταιριάζει: Extra Μαρμελάδα Φρούτα του Δάσους

μαρμελάδα

2.Βάλε μαρμελάδα στις μαρινάδες σου 

iStock
iStock

Μια μαρινάδα από σάλτσα σόγιας και μαρμελάδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα είδη πρωτεϊνών, από το τόφου - αν είσαι vegan - μέχρι και τα φιλέτα κοτόπουλου ή μοσχαριού. 

Ζέστανε σε κατσαρόλα 1/2 βάζο μαρμελάδα φρούτων και πρόσθεσε σε 1 κ.γ. μουστάρδα, 2 σκελίδες σκόρδο και μια πρέζα φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι. Τοποθέτησε την πρωτεΐνη της επιλογής σου (κοτόπουλο, χοιρινό, ψάρι ή ό,τι άλλο θέλεις) σε πλαστική σακούλα, περιέχυσε με τη μαρινάδα και άφησε στο ψυγείο για 2 ώρες, πριν το μαγειρέψεις. 

Γεύση που ταιριάζει: Extra Μαρμελάδα Βερύκοκο

μαρμελάδα

3.Ιδανικές για να γαρνίρεις κρεμώδη επιδόρπια 

Για να δώσεις έξτρα γεύση, με πιο υγιεινό τρόπο, στα επιδόρπιά σου, πρόσθεσε μαρμελάδα στην πουτίγκα, την πανακότα, ακόμα και στο παγωτό σου. Μπορείς να δημιουργήσεις μόνη σου και μία πολύ γρήγορη και υγιεινή εκδοχή "cheesecake", χρησιμοποιώντας ως βάση λίγη βρώμη ή γκρανόλα ή κράκερς - ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις γεύσεις σου, τυρί κρέμα light και Extra Μαρμελάδα Φράουλα.

μαρμελάδα

4.Φτιάξε dressing για τη σαλάτα σου 

iStock
iStock

H γλυκύτητα της μαρμελάδας θα σε βοηθήσει να εξισορροπήσεις τη βινεγκρέτ σου για τις αγαπημένες σου σαλάτες και θα την απογειώσει γευστικά. 

Για να τη φτιάξεις θα χρειαστείς 1/3 κούπας Extra μαρμελάδα της αρέσκειάς σου, 1/4 κούπας ελαιόλαδο, λίγο ξίδι και λίγο αλάτι που θα αναμείξεις μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα. 

5.Πρόσθεσε μαρμελάδα στα smoothies σου 

iStock
iStock

Σε ένα μπλέντερ ανάμειξε μαρμελάδα γάλα, φρέσκα φρούτα και γιαούρτι. Η μαρμελάδα θα ενισχύσει τη γεύση των φρούτων στο σμούθι σου αλλά και θα δώσει και μια γλυκιά - αλλά υγιεινή - νότα στο αποτέλεσμα. 

Τα προϊόντα της σειράς Extra Μαρμελάδα θα βρεις σε τρεις αγαπημένες γεύσεις: φράουλα, βερίκοκο και φρούτα του δάσους. Βρες περισσότερες πληροφορίες στο healthyhabits.gr.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Δευ, 22 Νοε 2021

Τι να τρως μετά τον τοκετό: Για να γεμίσεις ενέργεια και να επανέλθεις στα κιλά σου

Γέννησες το μωρό σου, είσαι κουρασμένη, ξενυχτισμένη και αγχωμένη! Όχι, δεν είναι ώρα για δίαιτα! Είναι όμως σημαντικό να επιλέξεις έξυπνα το τι να τρως μετά τον τοκετό ώστε να έχεις ενέργεια και να επιστρέψεις σταδιακά στο φυσιολογικό σου βάρος.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΑΝΙΑ ΖΕΡΒΟΥ

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i