Πώς είναι ένα vegan διατροφολόγιο; Πλάνο διατροφής 3 ημερών για εσένα που θες να γίνεις vegan

Όλα τα μυστικά για να κάνεις κι εσύ την υγιή μετάβαση από την κρεατοφαγική διατροφή στη χορτοφαγική.

25.01.2019

εχεις διαβασει

Πώς είναι ένα vegan διατροφολόγιο; Πλάνο διατροφής 3 ημερών για εσένα που θες να γίνεις vegan

Πιο υγιείς, πιο χαρούμενοι και πιο εναρμονισμένοι με τη φύση και τα πλάσματά της δηλώνουν οι περισσότεροι vegans. Η vegetarian διατροφή ή η πιο αυστηρή vegan, με περισσότερους περιορισμούς, είναι μια επιλογή που κάνουν πολλοί γύρω μας, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Αν αναρωτιέσαι πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι να γίνεις vegan, τι περιλαμβάνει ένα vegan διατροφολόγιο και τι θα πρέπει να αποκλείσεις από τη διατροφή σου και τι σημαίνει αυτό για τον οργανισμό σου, ρωτήσαμε τον κλινικό διαιτολόγο-διατροφολόγο Γιάννη Χρύσου και μας λύνει πολλές απορίες.

Είναι δίαιτα ο βιγκανισμός; Χάνουν κιλά οι vegans;

Σχετικά με το σωματικό βάρος, ο αποκλεισμός των ζωικών προϊόντων δεν είναι μια δίαιτα αδυνατίσματος και δεν ενδείκνυται να χρησιμοποιείται με τέτοιο τρόπο. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι αποκλειστικά χορτοφάγοι διατηρούν χαμηλό σωματικό βάρος. Το γεγονός αυτό αποδίδεται κυρίως στην ενσυνείδητη διατροφή που ακολουθούν και στις καλές διατροφικές τους συνήθειες. Επίσης, είναι συνήθως άνθρωποι που έχουν έναν πιο φυσικό τρόπο ζωής, συμπεριλαμβανομένης και της άσκησης.

Αυτό που είναι σημαντικό για να καλύπτονται οι θρεπτικές ανάγκες ενός ανθρώπου που ακολουθεί μια vegan διατροφή είναι να καταναλώνει καθημερινά κάποια πηγή πρωτεϊνών, όπως τα όσπρια, οι καρποί ή τα προϊόντα σόγιας, άφθονα φρούτα και λαχανικά, να συμπεριλαμβάνει το ταχίνι, τα αμύγδαλα και το μπρόκολο για την ενίσχυση του ασβεστίου και να επιλέγει δημητριακά ολικής άλεσης και καστανό ρύζι.

Topics:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece