Πώς να αντιμετωπίσεις τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης με τη σωστή διατροφή

Η Δρ Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει τη διατροφή για να αντιμετωπίσεις από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

15.03.2019

εχεις διαβασει

Πώς να αντιμετωπίσεις τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης με τη σωστή διατροφή

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Η εμμηνόπαυση δεν είναι ασθένεια και εδώ θα δεις το πώς να αντιμετωπίσεις τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Όπως σε όλες τις αλλαγές στη ζωή μας, το πώς τις αντιμετωπίζουμε καθορίζει και την εξέλιξή τους. Δεν είναι τυχαίο το πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζουν τη φάση αυτή διαφορετικοί λαοί. Στην Κίνα, την Ινδία, τη Νότιο Αφρική, τη θεωρούν ως ένα φυσιολογικό στάδιο της ζωής τους έως και ευλογία. Το 70% των γυναικών στη Μαλαισία, δηλώνει ότι δεν υποφέρει από εξάψεις. Σπανίως οι γυναίκες των λαών αυτών ζητούν ιατρική βοήθεια. Μπορεί βέβαια να οφείλεται και στον τρόπο ζωής τους.

Στην Ιαπωνία παραδείγματος χάρη τρώνε πολλά προϊόντα σόγιας. Η σόγια είναι μια εξαιρετικά πλούσια πηγή φυτοοιστρογόνων, τα οποία έχει βρεθεί ότι έχουν οιστρογονική δράση. Σύμφωνα με μία έρευνα όσες γυναίκες κατανάλωναν 45γρ. ημερησίως είχαν 40% λιγότερες εξάψεις. Η σόγια είναι εξαιρετική πηγή πλήρους πρωτεΐνης. Περιέχει και τα οκτώ αμινοξέα και είναι πλούσια στα βασικά λιπαρά οξέα. Επίσης, έχει βρεθεί ότι μειώνει τη χοληστερίνη, με αποτέλεσμα να προστατεύει από καρδιαγγεικές παθήσεις.

Topics:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece