Πώς θα δείχνω πιο ψηλή; Οι fitness τρόποι που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις

Υπάρχει γυμναστική που μπορεί να σε ψηλώσει; Η επιστημονική απάντηση είναι όχι, υπάρχουν όμως πολλοί fitness τρόποι για να δείχνεις πραγματικά πιο ψηλή.

31.08.2020

εχεις διαβασει

Πώς θα δείχνω πιο ψηλή

Από τη Δήμητρα Παπαδημητρίου, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Personal Trainer, (iconfitness.com)

Άσκηση που να σου χαρίζει πόντους δεν υπάρχει. Η στάση του σώματός σου όμως μπορεί να σε κάνει να δείχνεις λιγότερο ή περισσότερο ψηλή από το πραγματικό σου ύψος.

Διάβασε επίσης: Κάνεις καθιστική δουλειά; Αυτό είναι το ιδανικό είδος προπόνησης για εσένα

Πώς θα δείχνω πιο ψηλή; Οι fitness τρόποι που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις

Από μια κλωστή

Φαντάσου ότι έχεις περασμένη μια κλωστή από την κορυφή του κεφαλιού σου που σε «αναγκάζει» να το κρατάς στην ευθεία χωρίς να σκύβεις. Καθώς η στάση του κεφαλιού είναι αυτή που καθοδηγεί όλο σου το σώμα, αν υιοθετήσεις αυτή τη μικρή νοερή υπενθύμιση,
πολύ γρήγορα θα αλλάξει η εικόνα του σώματός σου.

Ό,τι γράφει το DNA σου

Το Pilates και η yoga είναι οι δύο μορφές άσκησης που βελτιώνουν τη στάση του σώματος και διδάσκουν καλή ευθυγράμμιση. Επιπλέον, η φύση των ασκήσεων αυτών, που διατείνουν τους μυς και τη σπονδυλική στήλη, είναι αυτή που θα σου εξασφαλίσει ότι το ύψος σου θα είναι αυτό που σου έχει «γράψει» η μητέρα φύση και τα γονίδιά σου. Αρκεί να τις βάλεις για τα καλά στη ζωή και την καθημερινότητά σου.

Στην πράξη

Πρόσθεσε στο πρόγραμμά σου διατάσεις και ασκήσεις που ενδυναμώνουν τον κορμό και θα δείχνεις πιο ψηλή και πιο αδύνατη. Αυτές είναι οι ασκήσεις και η διάταση που θα σε βοηθήσουν:

Γέφυρα: Ενδυναμώνει τον κορμό και τους δικεφάλους των ποδιών.

  • Πώς θα την κάνεις: Ξάπλωσε σε ύπτια θέση, πάτησε με τα πέλματα στο έδαφος
    και ανέβασε τη λεκάνη μέχρι το σώμα σου να έρθει σε μια ευθεία, με κορμό και
    μηρούς ευθυγραμμισμένους και τον αυχένα χαλαρό στο έδαφος. Σήκωσε και
    κράτησε τη λεκάνη ψηλά βάζοντας δύναμη στους οπίσθιους μηριαίους και τους
    ραχιαίους μυς.
  • Σετ και χρόνος: Βάλε στόχο να κάνεις 3 σετ των 15 επαναλήψεων με τα δύο πό-
    δια κάτω. Όσο θα δυναμώνει το σώμα σου φτάσε τα 3 σετ των 10 επαναλήψεων
    με το ένα πόδι κάτω και το άλλο στον αέρα, εναλλάξ.

Ραχιαίοι:  Η δυνατή ράχη και πλάτη είναι απαραίτητη για να έχεις σωστή
στάση σώματος και να δείχνεις πιο ψηλή και πιο αδύνατη.

  • Πώς θα κάνεις την άσκηση: Ξάπλωσε μπρούμυτα με τα χέρια δίπλα στον κορμό.
    «Μάκρυνε» το σώμα σου όσο μπορείς και σφίξε τους ραχιαίους και τους γλουτιαίους μυς.
  • Σετ και χρόνος: Εκτέλεσε 3 σετ των 15 επαναλήψεων. Όσο δυναμώνει η ράχη
    σου δυσκόλεψε την άσκηση φέρνοντας τα χέρια λυγισμένα πίσω από το κεφάλι
    ή τεντωμένα μπροστά.

Σανίδα: Δεν είναι εξαιρετική μόνο για σφιχτή και γυμνασμένη κοιλιά,
αλλά δυναμώνει όλο το σώμα, τον κορμό και τους ώμους.

  • Πώς θα την κάνεις: Ξάπλωσε μπρούμυτα και στηρίξου στους αγκώνες και στα
    πέλματα. Σφίξε όλο το σώμα για να μείνεις σταθερή. Πρόσεξε να μην είναι πολύ
    ψηλά ή πολύ χαμηλά η λεκάνη σου.
  • Σετ και χρόνος: Ξεκίνα εκτελώντας την άσκηση αυτή τέσσερις φορές από 20
    έως 30 δευτερόλεπτα την κάθε φορά και βάλε στόχο να φτάσεις το 1 λεπτό.

Διάταση θώρακα και ώμων: Αν πονάει η πλάτη σου από τη δουλειά σε υπολογιστή ή τη συνεχή χρήση του κινητού, αυτή η άσκηση θα σε ανακουφίσει.

  • Πώς θα την κάνεις: Για τη διάταση του θώρακα: Με τα χέρια δεμένα πίσω από τη λεκάνη, προσπάθησε να ενώσεις τους ώμους προς τα πίσω, χωρίς να τους ανεβάσεις προς τα αφτιά σου. Κράτησε τη θέση και «άνοιξε» το στήθος σου και ανέβασε όσο μπορείς τα χέρια προς τα πάνω χωρίς να σκύψεις.
  • Για τη διάταση των ώμων: Στηρίξου με τα χέρια ανοιχτά στο πλάι από το κούφωμα μιας πόρτας και προσπάθησε να φέρεις μπροστά το σώμα και να διατείνεις τους θωρακικούς μυς και τους ώμους.

Τα πιθανά προβλήματα από την κακή στάση σώματος: 

  • Πόνος στον αυχένα και στην πλάτη
  • Προβλήματα ισορροπίας
  • Δυσκολία στην αναπνοή
  • Πονοκέφαλος
  • Μυοσκελετικά προβλήματα σε αυχένα, πλάτη, μέση ή ακόμα και σε όλο το μήκος της σπονδυλικής στήλης.

Διάβασε επίσης: Το πρόγραμμα για ενεργοποίηση μεταβολισμού με τη #1 άσκηση

[related id="454587"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece