3 μυστικά για να μην κουράζεσαι να καις θερμίδες

Είτε η άσκησή σου περιλαμβάνει καρδιαγγειακές ασκήσεις, είτε βάρη, οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να κάψεις και τις τελευταίες επιπλέον θερμίδες.

07.03.2012

εχεις διαβασει

Είτε η άσκησή σου περιλαμβάνει καρδιαγγειακές ασκήσεις, είτε βάρη, είτε και τα δύο, οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να κάψεις μέχρι τελευταίας θερμίδας το προφιτερόλ που έφαγες χθες.

1. Ρίξ' το στις ασκήσεις ενδυνάμωσης

  • Ξεκίνησε με ασκήσεις που γυμνάζουν τις μικρότερες μυϊκές ομάδες, όπως, π.χ., εκτάσεις τρικέφαλων ή ανυψώσεις γαμπών, και τελείωσε με άλλες για το στήθος, την πλάτη και τα πόδια. Με αυτή τη στρατηγική παράγεις λιγότερο γαλακτικό οξύ, το οποίο σε μεγάλες ποσότητες οδηγεί σε κόπωση, αναφέρουν ερευνητές του Πανεπιστημίου Έλον. Έτσι, μπορείς να εκτελέσεις περισσότερες επαναλήψεις και να σμιλέψεις το σώμα σου γρηγορότερα.

2. Μην τρέχεις προς το άγνωστο

  • Όταν γνωρίζεις εκ των προτέρων πόσο ακόμη έχεις να διανύσεις, προσπαθείς περισσότερο και κινείσαι γρηγορότερα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Sports Medicine. Γι' αυτό οργάνωσε από πριν τη διαδρομή σου και τοποθέτησε σημάδια για να ξέρεις πού βρίσκεσαι, πόσο έχεις τρέξει και πόσο σου απομένει.

3. Στις καρδιοτονωτικές κάνε και κάτι άλλο

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Medicine and Science in Sports and Exercise έδειξε ότι όσοι γυμνάζονταν με στατικό ποδήλατο και ταυτόχρονα ασκούσαν τα χέρια τους, έκαψαν περισσότερες θερμίδες χωρίς να αισθανθούν ότι κουράστηκαν περισσότερο.

Φωτό: Izabel Goulart for Nordstrom

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

Οι καλύτερες τροφές και ροφήματα πριν την άσκηση για σούπερ τόνωση!

Θέλεις να γεμίσεις τη μέρα σου με ευεξία; Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και δες τι να τρως και τι να πίνεις για maximum απόδοση!

burpees
Η άσκηση των αντρών για γραμμωμένη κοιλιά σε 8 λεπτά

Aυτές είναι οι ασκήσεις που κάνουν οι άντρες για να αποκτήσουν επίπεδη κοιλιά.

Οι μικρές αλλαγές στην προπόνηση για να καις περισσότερο λίπος!

Χάσε πιο πολλές θερμίδες δοκιμάζοντας αυτές τις μικρές αλλαγές στην προπόνηση του γυμναστηρίου.

#shapegreece