Τι σχέση έχει η καφεΐνη με την άσκηση; Πότε να πεις «όχι» στη γυμναστική;

H ειδικός εξηγεί.

relaxing-with-a-warm-cup-of-coffee-picture-id987567214

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, personal trainer.

Να γυμναστώ αν έχω πιει πάρα πολλή καφεΐνη; H trainer λέει: Όχι!

Παρότι μια μικρή ποσότητα καφεΐνης πριν από την προπόνηση μπορεί να βελτιώσει την αθλητική σου επίδοση, όταν το έχεις παρακάνει, μπορεί να νιώθεις ζαλάδα, νεύρα ή άγχος, ή και στομαχικές διαταραχές.

«Εάν επιβαρύνεις το σώμα σου με έντονη άσκηση, τα συμπτώματα μπορεί να επιδεινωθούν, ενώ μπορεί να εμποδίζεται η ανάκαμψή σου κατά τη διάρκεια μιας υψηλής έντασης προπόνησης» εξηγεί η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, personal trainer.

Διάβασε επίσης: Ενέργεια χωρίς καφεΐνη; Γίνεται με 5 πανεύκολους τρόπους

Shape tip: Βγες για περπάτημα διατηρώντας τον καρδιακό σου ρυθμό κάτω από το 60% της μέγιστης προσπάθειάς σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i