Μάθε πόσο ύπνο χρειάζεται το παιδί σου τώρα που ξεκινά το σχολείο

Ο ύπνος είναι ακόμη πιο σημαντικός για τα παιδιά τώρα που ανοίγουν τα σχολεία.

χρόνος σχολείο διαχείριση χρόνου magda_istock

Από τη Μαίρη Λαγού - Πατρικίου, σύμβουλος παιδικής ηλικίας, διεθνώς πιστοποιημένη σύμβουλο ύπνου, μέλος του IACSC (babysleep.gr)

Τώρα που το σχολείο αρχίζει είναι ίσως πιο σημαντικό από κάθε άλλη έναρξη σχολικής χρονιάς, το παιδί μας να έχει δυνατό σώμα και ξεκούραστο μυαλό. Καλός ύπνος σημαίνει να κοιμάσαι τη σωστή ώρα για όσο έχει ανάγκη το σώμα σου. Έρευνες απέδειξαν πως ο ποιοτικός ύπνος αυξάνει τη γνωστική αντίληψη, βελτιώνει τη διάθεση και δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Εσένα το παιδί σου τι ώρα πάει για ύπνο;

Πόσες ώρες ύπνο χρειάζονται τα παιδιά;

Παιδιά προσχολικής ηλικίας (3-5): 10-13 ώρες κάθε νύχτα. Συνιστώμενη κατάλληλη ηλικία για ύπνο 7-8:00 μ.μ.

Παιδιά σχολικής ηλικίας (6-13): 9-11 ώρες κάθε νύχτα. Συνιστώμενη κατάλληλη ηλικία για ύπνο 8-9:30 μ.μ.

Έφηβοι (14-17): 8-10 ώρες κάθε νύχτα. Να ενθαρρύνετε τον ύπνο ξεκινώντας από τις 9:30 έως τις 23:00. Ο ύπνος εξαρτάται από την ώρα έναρξης του σχολείου ή τις πρωινές δραστηριότητες.

Διάβασε επίσης: Μάσκα στα παιδιά στο σχολείο: Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί μας να τη συνηθίσει;

Διάβασε επίσης: Η μάσκα προστατεύει μόνο τους άλλους ή και εμάς; Χειρουργική ή υφασμάτινη; Δες εδώ δύο σημαντικές απαντήσεις

The Mamagers Update

Κανόνες για την αποτελεσματική οριοθέτηση της συμπεριφοράς των παιδιών

Οι έγκυες που προσβάλλονται από Covid-19 είναι πιθανότερο να γεννήσουν πρόωρα

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i