Πώς να διαχειριστείς την αναβλητικότητα;

Πότε και γιατί αναβάλλεις τους στόχους σου;

closeup-young-woman-with-beautiful-face-features-enjoying-sun-picture-id1014807272

«Πρέπει να αρχίσω γυμναστήριο», «θέλω να κανονίσω ένα ταξίδι», «χρειάζεται να πάω να κάνω εξετάσεις», «πρέπει να κάνω κάποιες κινήσεις ανάπτυξης της επιχείρησής μου», «θέλω να ξεκινήσω σωστή διατροφή». Και περνούν οι μέρες, οι μήνες, ίσως και τα χρόνια και οι αλλαγές που σκέφτεσαι πως θέλεις να πετύχεις αναβάλλονται για «από Δευτέρα» Η αναβλητικότητα σχετίζεται με την αίσθηση της αποτυχίας αλλά και την δυστυχία.

Γιατί αναβάλλεις τους στόχους σου;

#1. Αποφεύγεις κάτι που μπορεί να σε αγχώσει ή να σε φοβίσει

Η αυτόματη τάση είναι να αποφεύγουμε κάτι που νομίζουμε ότι θα μας αγχώσει ή θα μας δημιουργήσει αρνητικά συναισθήματα. Αρχικά να θυμάσαι ότι δεν είναι απαραίτητο να νιώσεις έτσι. Όμως ακόμη κι αν νιώσεις σκέψου τρόπους να διαχειριστείς τα συναισθήματά σου. Όλα τα συναισθήματα είναι καλοδεχούμενα και κάτι μας διδάσκουν.

#2. Δεν έχεις ισχυρό κίνητρο

Ίσως να νιώθεις ότι το όφελος για σένα δεν θα είναι μεγάλο. Ίσως βολεύεσαι στην τωρινή σου κατάσταση. Κάποιες φορές υποτιμούμε το όφελος προκειμένου να μείνουμε στην παρούσα κατάσταση. Εκτίμησε το όφελος και αναγνώρισε τις αρνητικές συνέπειες της αναβλητικότητας σου.

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i