Τα SOS στην καλοκαιρινή περιποίηση σώματος, μαλλιών, προσώπου

Η ηλιακή ακτινοβολία και οι ατέλειωτες ώρες στην παραλία μπορεί να βάλουν την υγεία του δέρματος και των μαλλιών σoυ σε περιπέτειες. Εδώ έχουμε τις λύσεις.

09.07.2020

εχεις διαβασει

Ενδεικτικές επιλογές διατροφής που θα βοηθήσουν στην απώλεια πόντων και τη μείωση της κυτταρίτιδας

Μην αφήσεις τα μαλλιά σου στην «τύχη» τους

Ο ήλιος, το αλάτι της θάλασσας και το χλώριο της πισίνας μπορούν να αφυδατώσουν πολύ εύκολα τα μαλλιά σoυ. Όμως λίγο λάδι από δεντρολίβανο μπορεί να τα επαναφέρει στην αρχική τους κατάσταση. Από το προηγούμενο βράδυ άπλωσε το λάδι στις ρίζες των μαλλιών και λούσ’ τα την επόμενη μέρα φροντίζοντας να κοιμηθείς με μια πετσέτα στο μαξιλάρι για να μη λερωθεί.

Μερικά ακόμα μυστικά

  • Φόρεσε όσο το δυνατόν περισσότερο το καπέλο σου. Παρέχει την καλύτερη προστασία από τον ήλιο.
  • Μετά από κάθε βουτιά στη θάλασσα ή στην πισίνα ξέβγαλε τα μαλλιά σου με άφθονο νερό.
  • Χρησιμοποίησε ειδικά προϊόντα περιποίησης και styling που προφυλάσσουν από τον ήλιο, το αλάτι και το χλώριο.
  • Πριν την έκθεση στον ήλιο άπλωσε στα μαλλιά σου ενυδατική μάσκα.

Προστάτεψε την επιδερμίδα σου από τη ζέστη

Οι θερμοκρασίες αυτή την εποχή αυξάνουν την παραγωγή ουσιών στους σμηγματογόνους αδένες και σπρώχνουν ευκολότερα το υποδόριο λίπος που υπάρχει στο δέρμα προς την επιφάνεια. Το νάτριο που παράγεται κατά την αφίδρωση ξηραίνει την επιδερμίδα οδηγώντας τη σε εντονότερη εμφάνιση ακμής. Αναζήτησε προϊόντα ενυδάτωσης προσώπου με υφή τζελ.

Μερικά ακόμα μυστικά

  • Για να διατηρήσεις το δέρμα σου καθαρό, κάνε απολέπιση τρεις φορές την εβδομάδα με ένα ήπιο scrub ή κάποιο προϊόν καθαρισμού με γλυκολικό ή σαλικυλικό οξύ.
  • Μια ακόμα καλύτερη συνήθεια: Κάθε φορά που πίνεις νερό κατά τη διάρκεια της άσκησης κατάβρεχε τις περιοχές του δέρματος που είναι επιρρεπείς στα σπυράκια, όπως το μέτωπο, η πλάτη ή το ντεκολτέ, για να μετριάσεις σημαντικά την εφίδρωση.

«Μείνε μακριά» από τα αντηλιακά που προκαλούν δερματοπάθειες

Τα αντηλιακά που όλοι γνωρίζουμε κυκλοφορούν σε δύο τύπους φίλτρων: τα φυσικά φίλτρα από ορυκτά συστατικά, που αντανακλούν την ακτινοβολία, και τα χημικά, τα οποία απορροφούν τις UV ακτίνες. Και στις δύο περιπτώσεις, όμως, όσο μεγαλύτερος είναι ο δείκτης προστασίας –το SPF δηλαδή–, τόσο περισσότερες χημικές ουσίες εμπλέκονται. Και είναι ιατρικά διαπιστωμένο ότι κάποια άτομα που είναι ευαίσθητα σε κάποια φίλτρα εμφανίζουν μικρούς ή μεγάλους τοπικούς ερεθισμούς και μπορεί να προκαλέσουν δερματίτιδα εξ επαφής. Αν συμβεί να παρατηρήσεις τέτοια συμπτώματα στο δέρμα σου, π.χ. κοκκινίλα, απολέπιση, φαγούρα κ.λπ., ενώ χρησιμοποιείς κάποιο αντηλιακό, διάκοψε την εφαρμογή του και επισκέψου το δερματολόγο σου, ο οποίος θα ελέγξει τη σύστασή του και θα σου προτείνει κάποιο άλλο.

Μερικά ακόμα μυστικά

  • Αν έχεις ευαίσθητο δέρμα, το αντηλιακό που θα επιλέξεις θα πρέπει να είναι υποαλλεργικό (οι ενδείξεις θα αναγράφονται στη συσκευασία του). Τα αντηλιακά που έχουν μόνο φυσικά φίλτρα συνιστώνται από τους δερματολόγους στα αλλεργικά άτομα καθώς και στα παιδιά.
  • Αν μετά την έκθεση στον ήλιο γεμίζεις σπυράκια, σημαίνει ότι το δέρμα σου είναι υπερευαίσθητο. Θα πρέπει να εκτίθεσαι σταδιακά σ’ αυτόν και κάθε φορά να λαμβάνεις τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Καλό είναι να συμβουλευτείς το δερματολόγο σου, γιατί μπορεί να χρειάζεσαι ειδική αγωγή.

Διάβασε επίσης: Οι στρατηγικές φροντίδας που χρειάζεσαι τώρα για κυτταρίτιδα, λάμψη, τοξίνες, ρυτίδες

Editor's Picks

Περισσότερα από Μόδα & Ομορφιά

Best of network

#shapegreece