Βραδινή ρουτίνα περιποίησης: Αυτά πρέπει να κάνουμε αν θέλουμε να δούμε διαφορά στην επιδερμίδα

Ποια πρέπει να είναι η βραδινή ιεροτελεστία σύμφωνα με τη beauty expert.

10.02.2020

Γράφει: Σοφία Μάργαρη

εχεις διαβασει

https://www.istockphoto.com/editor/47b9f1adf8d9d44b337088b9a5494e1e#assetId=1063044488

Είτε μέχρι τώρα δεν ακολουθούσες κάποια συγκεκριμένη βραδινή ρουτίνα περιποίησης προσώπου είτε χρειάζεσαι ένα ‘upgrade’, παρακάτω θα μάθεις τα 6 βήματα που αξίζει να «συνθέσουν» τη βραδινή ρουτίνα περιποίησής σου.

Διάβασε επίσης: Τα μυστικά των δερματολόγων που θα αλλάξουν τη ζωή σου – και το πρόσωπό σου

Η βραδινή ρουτίνα περιποίησης που χρειάζεσαι αν θέλεις, όντως, να δεις διαφορά στο δέρμα σου:

1. Απομάκρυνε το μακιγιάζ σου χρησιμοποιώντας ένα καθαριστικό έλαιο σε μορφή τζελ ή γαλακτώματος με ήπιες κυκλικές κινήσεις μασάζ με τα δάχτυλά σου.
2. Ακολουθεί το toner, που μπορεί να είναι προαιρετικό –παράλληλα όμως και σημαντικό– και πριν το βραδινό ύπνο μια μάσκα που ενυδατώνει την επιδερμίδα και τονώνει τη λάμψη της.
3. Άπλωσε μια κρέμα ματιών για μαύρους κύκλους με βιταμίνη C και εφάρμοσέ την επίσης σε όσες περιοχές του προσώπου εμφανίζονται μικρές γραμμές έκφρασης (στόμα, φρύδια). Αν σε απασχολούν οι ρυτίδες και οι λεπτές γραμμές, κατάλληλη είναι μια κρέμα με υαλουρονικό οξύ.
4. Χρησιμοποίησε ένα ενυδατικό σπρέι και ψέκασε παντού στο πρόσωπό σου.
5. Για να δεις το πρωί το πρόσωπό σου πιο γεμάτο, φρέσκο και σφριγηλό, καλύτερη επιλογή σου είναι μια κρέμα νύχτας με ρετινόλη που βοηθά τα κύτταρα να αναπλάθονται πιο γρήγορα. Αν έχεις κανονικό τύπο δέρματος, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κρέμες νύχτας με βιταμίνη C, ενώ, αν έχεις πολύ ευαίσθητο δέρμα, καλύτερα να φοράς κρέμες με αντιοξειδωτικές βιταμίνες A, C και Ε, πράσινο τσάι και αλόη βέρα.
6. Μια κρέμα χειλιών που θα απλώσεις ακόμα και σε σημεία πάνω ή δίπλα από τα χείλη είναι μια σωτήρια κίνηση για την εξαφάνιση των γραμμών έκφρασης.

Διάβασε επίσης: 7 πολύ άσχημα πράγματα που κάνεις στο δέρμα σου (διατροφή, περιποίηση, συνήθειες)

Μην πέσεις για ύπνο χωρίς να αφαιρέσεις το μακιγιάζ

Και όχι μόνο αυτό. Οι έντονες κοκκινίλες, οι συχνότεροι ερεθισμοί, ακόμα και η δημιουργία μόνιμης ακμής είναι ο σοβαρότερος κίνδυνος για την υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας. Τα βαριά συστατικά των προϊόντων μακιγιάζ σχηματίζουν ένα φράγμα πάνω από το δέρμα, κλείνοντας μέσα τους ερεθιστικούς παράγοντες, οι οποίοι σε συνδυασμό με τη φυλακισμένη υγρασία οδηγούν σε ποικίλες αλλεργικές αντιδράσεις. Το σημαντικότερο που οφείλεις να προσέχεις είναι οι βλεφαρίδες και τα μάτια σου. Αν δεν αφαιρείς εντελώς την αδιάβροχη μάσκαρα ή τις βαριές σκιές ματιών, μπορεί να ξυπνήσεις το επόμενο πρωί με κατακόκκινα και πρησμένα μάτια, κνησμό, δακρύρροια ή με απολέπιση στα βλέφαρα ως
αποτέλεσμα αλλεργικής αντίδρασης. Ακόμα χειρότερα, η παραμονή του μακιγιάζ στα μάτια όλο το βράδυ έχει συνδεθεί με σοβαρές λοιμώξεις των ματιών, όπως η ξηροφθαλμία και η επιφεκυκίτιδα, σύμφωνα με πρόσφατη εργασία που ανακοινώθηκε σε ευρωπαϊκό οφθαλμολογικό συνέδριο.

+άλλα 3 μυστικά

Ο ύπνος σου πρέπει να διαρκεί 6-8 ώρες.

1. Έρευνες έχουν δείξει ότι γύρω στη 1 τη νύχτα η ανανέωση των κυττάρων βρίσκεται στο απόγειό της. Καλό είναι να κοιμάσαι αυτή την ώρα.
2. Το δωμάτιό σου είναι σημαντικό να έχει καθαρό αέρα. Αέριζε, λοιπόν, το χώρο λίγο πριν ξαπλώσεις και σε καμία περίπτωση μην αφήνεις τον καπνό του τσιγάρου από τα άλλα δωμάτια να μπαίνει στην κρεβατοκάμαρα.
3. Αν το κλιματιστικό παραμένει ανοιχτό την ώρα που κοιμάσαι, θα ξηράνει την ατμόσφαιρα μαζί με την επιδερμίδα σου. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αφήνεις ένα παράθυρο λίγο ανοιχτό ή να χρησιμοποιείς υγραντήρα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Μόδα & Ομορφιά

Best of network

#shapegreece