Η άσκηση που χρειάζεσαι για ΣΦΙΧΤΑ ΠΟΔΙΑ

Η άσκηση που χρειάζεσαι για ΣΦΙΧΤΑ ΠΟΔΙΑ

Γύμνασε ιδανικά τους μηρούς σου με την άσκηση που προτείνει η trainer.
Κοιλιά, στήθος και γλουτοί: Θες μόλις 5 λεπτά για τις τρεις ασκήσεις για σύσφιξη!

Κοιλιά, στήθος και γλουτοί: Θες μόλις 5 λεπτά για τις τρεις ασκήσεις για σύσφιξη!

Τις παρακάτω ασκήσεις μπορείς να εκτελέσεις παντού και όποτε διαθέτεις λίγο χρόνο ελεύθερο. Μην ξεχνάς να τις επαναλαμβάνεις όλες δύο φορές.
Έχεις 10 λεπτά; Αυτή είναι η άσκηση για τέλειους γλουτούς και γοφούς!

Έχεις 10 λεπτά; Αυτή είναι η άσκηση για τέλειους γλουτούς και γοφούς!

Αυτό το πρόγραμμα ασκήσεων θα σε βοηθήσει να ξεχάσεις τις «δύσκολες περιοχές» του σώματός σου. Διώξε τα «ψωμάκια»!
Τρέξιμο στην παραλία: Η super άσκηση στις διακοπές

Τρέξιμο στην παραλία: Η super άσκηση στις διακοπές

Το τρέξιμο στην άμμο θα ανεβάσει το επίπεδο δυσκολίας της άσκησης σου αμέσως και σε ευεργετεί πολλαπλά! Ένταξέ το στη ρουτίνα των διακοπών σου!
Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Ο personal trainer Λευτέρης Καβούκης και το SHAPE.gr σε γυμνάζουν και σου δείχνουν την άσκηση για επίπεδη κοιλιά!
Πόδια, κοιλιά και γλουτοί μαγικοί σε 3 λεπτά με ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ!

Πόδια, κοιλιά και γλουτοί μαγικοί σε 3 λεπτά με ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ!

Η άσκηση αυτή ονομάζεται κάμψη του ισχίου από οριζόντια στήριξη και γυμνάζει με μιας, γλουτούς, πόδια και κοιλιά.
Δοκίμασε το WaveShape και κάψε λίπος σαν επαγγελματίας σέρφερ

Δοκίμασε το WaveShape και κάψε λίπος σαν επαγγελματίας σέρφερ

Ο Adam Rosante εμπνευσμένος από τις σέρφερ φίλες του, δημιούργησε το WaveShape, ένα 45λεπτο πρόγραμμα υψηλής έντασης στο οποίο χρειάζεσαι το σώμα σου κι ένα ζευγάρι βαράκια.
Το πρόγραμμα άσκησης που γίνεται πάντα και παντού (ναι, και το καλοκαίρι!)

Το πρόγραμμα άσκησης που γίνεται πάντα και παντού (ναι, και το καλοκαίρι!)

Για αυτό το πρόγραμμα δε χρειάζεσαι εξοπλισμό παρά μόνο το σώμα σου. Συνδυάζει μυική ενδυνάμωση και αεροβική για να καις λίπος και σμιλεύεις τους μυς. Μπορείς να το κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι!
3 εγγυημένες ασκήσεις για λεπτούς μηρούς

3 εγγυημένες ασκήσεις για λεπτούς μηρούς

Αφιέρωσε λιγότερα από 10 λεπτά για να κάνεις τις ασκήσεις για λεπτούς μηρούς που σου προτείνουμε, δύο φορές την εβδομάδα, και θα αποκτήσεις υπέροχα πόδια σε ένα μήνα.
Κάψε 300 θερμίδες σε μισή ώρα - πανεύκολα!

Κάψε 300 θερμίδες σε μισή ώρα - πανεύκολα!

Με αυτό το απλό πρόγραμμα, το τρέξιμο θα σου φανεί πιο εύκολο και θα κάψεις το περιττό λίπος.
Η γυμναστική της Κατερίνας Καινούργιου για ευεξία και καλή διάθεση

Η γυμναστική της Κατερίνας Καινούργιου για ευεξία και καλή διάθεση

Σε μία προσπάθεια διαφυγής, η Κατερίνα Καινούργιου μοιράζεται το πρόγραμμα γυμναστικής που κάνει 3 φορές την εβδομάδα στο blog της yupiii.gr.
8 ασκήσεις για να φύγουν πολλοί πόντοι στην περιφέρεια από την Ελένη Πετρουλάκη!

8 ασκήσεις για να φύγουν πολλοί πόντοι στην περιφέρεια από την Ελένη Πετρουλάκη!

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει 8 θαυματουργές ασκήσεις για να μειωθούν οι πόντοι στην περιφέρεια!
Πώς θα αποκτήσω γραμμωμένη κοιλιά; Με ΑΥΤΗ τη φανταστική άσκηση

Πώς θα αποκτήσω γραμμωμένη κοιλιά; Με ΑΥΤΗ τη φανταστική άσκηση

Φλατ, υπέροχοι κοιλιακοί με τις κορυφαίες ασκήσεις της Tracy Anderon.
Φτιάξε σέξι μυς σε 30 ημέρες με εύκολες ασκήσεις!

Φτιάξε σέξι μυς σε 30 ημέρες με εύκολες ασκήσεις!

Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα και θα αποκτήσεις το καλύτερο σώμα που είχες ποτέ. Το καλύτερο; Θα είσαι πιο λεπτή και πιο υγιής μέχρι το τέλος αυτού του μήνα!
Τι ασκήσεις να κάνω αν έχω χοντρά πόδια;

Τι ασκήσεις να κάνω αν έχω χοντρά πόδια;

Η αναγνώστριά μας αναρωτιέται τι άσκηση να κάνει αν έχει χοντρά πόδια και η Ελένη Πετρουλάκη απαντά
Επιστροφή στην κορυφή