Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Πώς θα δυναμώσεις την κύστη, θα προλάβεις την ουρολοίμωξη και τι λέει το χρώμα των ούρων σου

Υποστήριξε την κύστη και βάλε τέλος στις διαρροές σύμφωνα με τις συμβουλές του ειδικού.

16.07.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε ο Πέτρος Δρέττας, χειρουργός ουρολόγος-ανδρολόγος, διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αθηνών, διευθυντή του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Πειραιά, διευθυντή της Ουρολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου «Νέο Αθήναιον», μέλος των Γιατρών του Κόσμου (www.andrologikopeiraia.gr).

Η σύνδεση εγκεφάλου – κύστης

Η ούρηση, παρότι φαινομενικά απλή διαδικασία, στην πραγματικότητα είναι πολύ σύνθετη, αφού συμπεριλαμβάνει ένα δίκτυο νεύρων που μεταδίδουν σήματα από την κύστη προς τον εγκέφαλο:

«Πρέπει να βγω. Πού είναι η πιο κοντινή τουαλέτα; Μπορώ να διακόψω αυτό που κάνω; Πόση ώρα μπορώ να περιμένω;». Εάν αγνοείς ή καθυστερείς συχνά τους… συναγερμούς, μπορεί να βλάψεις τα νεύρα και τους μυς που ελέγχουν την ούρηση.

Μετά, τα μηνύματα μπερδεύονται και μπορεί να νιώθεις ότι θέλεις να πας στην τουαλέτα, ενώ μόλις πήγες. Ή, από την άλλη πλευρά, μπορεί να μην αντιλαμβάνεσαι την ανάγκη σου, με αποτέλεσμα η κύστη να γεμίζει μέχρι σημείου διαρροής.

Δυνάμωσέ την

Όπως οι κοιλιακοί και οι τετρακέφαλοι, η κύστη λειτουργεί καλύτερα όταν είναι δυνατή.

Το πιθανότερο είναι πως έχεις ήδη δοκιμάσει τις ασκήσεις Κegel, αυτές τις «σταμάτα-τα- ούρα» στάσεις που ενδυναμώνουν τους μυς του πυελικού τοιχώματος και συμβάλλουν στην πρόληψη της ακράτειας (του ελέγχου της κύστης).

Πολλές όμως ασκήσεις Pilates στοχεύουν επίσης στην εν λόγω περιοχή.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο (για χορτοφάγους και κρεατοφάγους)

Μπορεί το σπανάκι να μην σου δίνει τη δύναμη του Ποπάυ, αλλά σίγουρα αυτό μαζί με άλλες τροφές που περιέχουν σίδηρο, μπορεί να σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις μία διαφορετικού είδους, την σιδηροπενική αναιμία.

Διατροφή και κορτιζόνη: Τι μπορείς να τρως όταν παίρνεις κορτιζόνη

Τι μπορείς να τρως και τι όχι όταν λαμβάνεις κορτιζόνη: να τι να προσέχεις στη διατροφή σου

Πόσα τσιγάρα την ημέρα αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου;

μία τρομακτική νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο The BMJ φανερώνει ότι δεν χρειάζεται και πάρα πολύ κάπνισμα για να επηρεάσει την υγεία της καρδιάς σου.

10 tips από ένα μοναχό Σαολίν για να μείνεις νέα για πάντα

Οι συμβουλές είναι πολύ απλές και εύκολες να ακολουθηθούν.

Tα 12 πιο σημαντικά οφέλη από την αποτοξίνωση του σώματος

Τι θα κερδίσεις εάν ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα για την αποτοξίνωση του σώματος!

#shapegreece