H δίαιτα του γιαουρτιού: Το πλάνο 2 εβδομάδων από το διατροφολόγο Κωνσταντίνο Χαρδαβέλλα

Βάλε το γιαούρτι στη διατροφή σου και χάσε κιλά με το κορυφαίο πλάνο διατροφής διάρκειας 2 εβδομάδων από το διατροφολόγο.

12.05.2019

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

H δίαιτα του γιαουρτιού: Το πλάνο 2 εβδομάδων από το διατροφολόγο Κωνσταντίνο Χαρδαβέλλα

Aπό τον Κωνσταντίνο Χαρδαβέλλα, διαιτολόγο-διατροφολόγο, σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, nutrition coach (www.lovemykilos.com).

Αναπόσπαστο κομμάτι της μεσογειακής διατροφής, η οποία θεωρείται παγκοσμίως μία από τις πιο υγιεινές διατροφές του κόσμου. Δεν είναι τυχαίο ότι το «Greek yogurt» προτείνεται σε όλες τις άκρες του κόσμου, χάρη στη γεύση και τη θρεπτική του αξία.

Να γιατί πρέπει να τρως γιαούρτι όταν κάνεις δίαιτα (και όταν δεν κάνεις)

Hμέρα Πρώτη

▶ Πρωινό: 1 φλ. γάλα με 1/2 φλ. corn flakes.
▶ Σνακ: 1 φρούτο.
▶ Μεσημεριανό: 1 πιάτο σαλάτα με 2 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μικρή κονσέρβα τόνο σε
νερό (των 65-80 γρ.) + 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
▶ Σνακ: 1 φέτα ψωμί με 1 φέτα τυρί.
▶ Βραδινό: 1 γιαούρτι σε μπολ ανακατεμένο με 5 κομμένες φράουλες και
3 μπισκότα ολικής αλέσεως.

Hμέρα 2η

▶ Πρωινό: Τοστ με τυρί light και ψωμί ολικής αλέσεως.
▶ Σνακ: 1 φρούτο.
▶ Μεσημεριανό: Μακαρόνια (1 φλ.) με σάλτσα (1/2 φλ.) και 2 κ.σ. τριμμένο τυρί.
▶ Σνακ: 1 μπάρα δημητριακών.
▶ Βραδινό: 1 γιαούρτι με 2 κ.γ. μέλι και 1 μήλο.

Hμέρα 3η
▶ Πρωινό: 1 γιαούρτι με 1/2 φλ. δημητριακά και 1 κ.γ. μέλι.
▶ Σνακ: 1 φρούτο.
▶ Μεσημεριανό: 2 μπιφτέκια γαλοπούλας (περίπου όσο η παλάμη χωρίς τα δάχτυλα σε
μέγεθος) με 1/2 πιάτο σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.
▶ Σνακ: 2 κριτσίνια.
▶ Βραδινό: 1 αγγούρι κομμένο σε μακρόστενα κομμάτια (sticks) και dip γιαουρτιού με 1 στυμμένο λεμόνι, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, πιπέρι και μαϊντανό, ανακατεμένα όλα μαζί.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece