Δώσε ενέργεια στην μέρα σου και υγεία στον οργανισμό σου

5 κανόνες για να είσαι γεμάτη ενέργεια (και χωρίς περιττά κιλά) στις διακοπές σου

Δώσε ενέργεια στην μέρα σου και υγεία στον οργανισμό σου

Οι ημέρες των διακοπών και της ξεκούρασης πλησιάζουν. Οι προετοιμασίες εντείνονται και οι μέρες περνάνε δυσκολότερα καθώς μετράμε αντίστροφα. Ευκαιρία λοιπόν να φανταστούμε τις ημέρες αυτές, ώστε η προσμονή να είναι πιο ευχάριστη. Αρκετοί λένε ότι οι ημέρες της προσμονής είναι καλύτερες ακόμα και από εκείνες των διακοπών! Παράλληλα ας συλλέξουμε διατροφικές πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν να περάσουμε καλύτερα και να περιποιηθούμε τον οργανισμό μας, όταν φτάσουμε στον προορισμό μας.

Οι διατροφικές συνήθειες αλλάζουν. Ο αριθμός των γευμάτων μειώνεται και οι διατροφικές ατασθαλίες έχουν συχνά την τιμητική τους. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη ενέργειας αλλά και την αύξηση του βάρους. Μην ανησυχείς όμως. Υπάρχουν εύκολες οδηγίες που μπορείς να ακολουθήσεις και να προλάβεις ανεπιθύμητες καταστάσεις.

Κανόνας 1ος : Βάλε τουλάχιστον 3 γεύματα μέσα σε κάθε ημέρα

Καταναλώνοντας 3 τουλάχιστον γεύματα, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, θα αποφύγεις την πολύ έντονη αίσθηση της πείνας, ενώ παράλληλα δίνεις ενέργεια στον οργανισμό σου. Μπορεί να μην το αντιλαμβάνεσαι, αλλά έτσι μπορείς να νιώθεις καλύτερα.

Κανόνας 2ος : Κατανάλωσε υδατανθρακούχα τρόφιμα κατά την διάρκεια της ημέρας

Οι υδατάνθρακες είναι το βασικό ενεργειακό νόμισμα του ανθρώπινου οργανισμού. Τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες είναι τα δημητριακά πρωινού με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, το ψωμί, το ρύζι, τα ζυμαρικά και φυσικά τα φρούτα. Πρόσθεσε τα σε όλα τα γεύματα. Ξεκίνησε την ημέρα σου με δημητριακά πρωινού με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης. Τα δημητριακά πρωινού με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, εκτός από υδατάνθρακες είναι πλούσια και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β που εξυπηρετούν τον μεταβολισμό βασικών θρεπτικών συστατικών για την παραγωγή ενέργειας. Παράλληλα, θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις το hangover από την προηγούμενη νύχτα. Το μεσημέρι, συνήθως στην παραλία, συνόδευσε την σαλάτα σου με ψωμί ή παξιμάδι ή μία ελαφριά μακαρονάδα και στο δείπνο σου, το οποίο συχνά είναι και το κυρίως γέυμα των διακοπών, συνόδευσε με ψωμί ή ρύζι το πρωτεϊνουχο τρόφιμο όπως το κοτόπουλο, το ψάρι ή κάποιο άλιπο κόκκινο κρέας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i