Πώς θα χάσω κιλά μέχρι τις γιορτές; Mε αυτά τα εύκολα διατροφικά tips!

Χάσε στο άψε – σβήσε αυτά τα λίγα περιττά κιλά που σε ταλαιπωρούν

07.12.2018

εχεις διαβασει

Για να κάνουμε υγιεινές αλλαγές στη ζωή μας, πηγαίνουμε στο γυμναστήριο ή ακολουθούμε αυστηρές δίαιτες, μέχρι να επανέλθουμε στις παλιές συνήθειες όταν βαρεθούμε. Ωστόσο, ούτε η ασιτία ούτε η φτωχή σε θερμίδες διατροφή είναι η απάντηση στην απώλεια βάρους. Αν δεν παρέχεις στο σώμα σου αρκετά «καύσιμα», δεν θα έχεις την ενέργεια να επωφεληθείς από τις επισκέψεις στο γυμναστήριο, ενώ καθιστάς ευάλωτο τον εαυτό σου στις ασθένειες.

Πώς θα καταφέρεις ωστόσο μέσα στις λίγες μέρες που απομένουν μέχρι τις γιορτές να εξασφαλίσεις μια όσο το δυνατόν πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, να χάσεις το φούσκωμα και να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου; Υιοθετώντας τις παρακάτω διατροφικές συνήθειες θα πετύχεις τον στόχο εύκολα και γρήγορα.

Πώς θα ρίξεις την κοιλιά; Οι τροφές που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου

Πώς θα χάσω κιλά μέχρι τις γιορτές; Mε αυτά τα εύκολα διατροφικά tips!

*Όχι στο αλάτι και τη ζάχαρη

Αν σταματήσεις να καταναλώνεις αυτά τα τόσο διαδεδομένα πρόσθετα θα διαπιστώσεις άμεσα πως ο δείκτης της ζυγαριάς σου θα αρχίσει να πέφτει. Αυτό συμβαίνει όχι γιατί θα χάσεις άμεσα κιλά αλλά γιατί αυτές οι δύο ουσίες προκαλούν κατακράτηση υγρών στο σώμα. Βγάζοντάς αυτές τις τροφές από τη διατροφή σου το οίδημα που προκαλούν θα μειωθεί αισθητά. Πρόσεξε την κρυμμένη ζάχαρη και το κρυμμένο αλάτι που υπάρχει στα τρόφιμα τσεκάρωντας τις ετικέτες.

*Πιες πολύ νερό

Το νερό αυξάνει το μεταβολισμό και αποτοξινώνει το σώμα. Πίνοντας περίπου 2 λίτρα την ημέρα θα διαπιστώσεις το δέρμα σας να σφίγγει και να είναι πιο λαμπερό. Παράλληλα, το νερό θα σε χορτάσει και θα σε βοηθήσει να μειώσεις τις ποσότητες του φαγητού. Άλλωστε, πολλές είναι οι φορές που μπερδεύεις τη δίψα σου και την ερμηνεύεις ως πείνα.

Topics:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε κιλά τρώγοντας σοκολάτα
Πώς θα τρως σοκολάτα όταν είσαι σε πρόγραμμα διατροφής

Για να πετύχεις το βάρος – στόχο σου και να απολαμβάνεις τη σοκολάτα ακολούθησε αυτά τα βήματα

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο
Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο, χωρίς αλεύρι, χωρίς ζάχαρη: Η εναλλακτική της διαιτολόγου για το πιο γιορτινό γλυκό

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο (χωρίς αλεύρι και ζάχαρη): Αυτές οι μπαλίτσες ενέργειας από τη διαιτολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη περιέχουν περίπου τα υλικά που θα βάζαμε στα μελομακάρονα!

Η δίαιτα της νύχτας ή τι να ΜΗΝ τρως το βράδυ: 5 διατροφικές συνήθειες για καλό ύπνο

Πρόσεξε τι βάζεις στο βραδινό σου πιάτο! Να τι να μην τρως το βράδυ

Μήπως ΔΕΝ χρειάζεται να χάσεις βάρος; Τι λέει η διατροφολόγος

Υπάρχουν μέρες που τρως πολύ, όπως είναι συνήθως οι διακοπές, και μετά θεωρείς πως πρέπει να χάσεις βάρος; Μήπως, τελικά, δεν χρειάζεται;

10 συμβουλές για να σου πετύχουν οι κουραμπιέδες

Συνταγή για κουραμπιέδες έχεις. Συμβουλές για να σου πετύχουν σίγουρα οι κουραμπιέδες, έχεις; Ο food blogger Γαβριήλ Νικολαΐδης μας δίνει τα «φώτα» του.

#shapegreece