Η πρόσκληση είχε γίνει από τα Χριστούγεννα, αλλά οι Coca-Cola executives κρατούσαν επτασφράγιστο μυστικό το τι θα μας παρουσιάσουν στην Ζυρίχη. Ο λόγος; Επρόκειτο για ένα από τα μεγαλύτερα πανευρωπαϊκά λανσαρίσματα νέου προϊόντος (το μεγαλύτερο όπως μαθαίνω αυτή τη στιγμή!), με δημοσιογράφους από 37 ΧΩΡΕΣ!
Οι χρυσές κυρίες της αποστολής από την Ελληνική Coca-Cola και υπέροχες οικοδέσποινές μας ήταν η Αναστασία Σιδέρη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, The Coca-Cola Company, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, η Σίσσυ Ηλιοπούλου, Public Affairs & Communications Manager της Coca-Cola Hellas και η Μαρία Φήττα, Connections Strategy & Regional Media Manager.
Όσο και αν προσπαθούσαμε να μάθουμε τι θα γίνει το βράδυ της 15ης Ιανουαρίου στο Giardino Verde της Ζυρίχης, ένα θαυμαστό κλειστό τροπικό κήπο, απάντηση καμία.
«Γεια σας, καλώς ήρθατε στη wellness εμπειρία του FUZETEA»
Μόλις μπήκαμε όμως στον τροπικό κήπο του Giardino Verde καταλάβαμε από πού προέρχεται το όνομα FUZETEA!
Τσάι με βότανα, φρούτα, λουλούδια, χαμηλές θερμίδες, λιγότερη ή και ΚΑΘΟΛΟΥ ζάχαρη είναι η νέα πρόταση της Coca-Cola για το παγωμένο τσάι.
Αυτό το fusion και infusion γεύσεων και ιδιοτήτων έφερε πολύ φυσικά και το όνομα του νέου ice tea που έχει ήδη κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα ταυτόχρονα με όλη την Ευρώπη, FUZETEA.
ΥΓ. Δεν δοκιμάσαμε τα zero sugar προϊόντα, αλλά να είμαι ειλικρινής, η μειωμένη ποσότητα ζάχαρης και στα κανονικά προϊόντα ήταν διακριτή στη γεύση - Καταλάβαινες περισσότερο το τσάι και το βότανο. Προσωπικό αγαπημένο; Το Πράσινο τσάι με λεμόνι-λουίζα για πιο πρωινή γεύση και το Μαύρο τσάι με ροδάκινο-ιβίσκο για απογευματινό boost!
H νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA έχει ήδη αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί και προσφέρει μία διαφορετική γευστική εμπειρία στους Ευρωπαίους, καθώς το νέο προϊόν συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.
Στην Ελλάδα, το FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.
Mαύρο τσάι με ροδάκινο και εκχύλισμα ιβίσκου και λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, αλλά και zero εκδοχή με λευκό ροδάκινο, χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες.
Πράσινο τσάι με μάνγκο και εκχύλισμα χαμομηλιού, και zero εκδοχή με passion fruit χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες.
Tι μάθαμε στην παρουσίαση; Ότι οι millenials έχουν αλλάξει τα δεδομένα στην παγκόσμια αγορά καθώς αναζητούν προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη, on the go και με ευεργετικές ιδιότητες. Στο πλαίσιο αυτό, οι experts της Coca-Cola ήδη έχουν προσαρμόσει τις συνταγές στα νέα δεδομένα με το FUZETEA, το οποίο έχει χαμηλή περιέκτικότητα σε ζάχαρη, περίπου έως 4 γρ. στα 100ml, αλλά και τις zero sugar/calories εκδοχές.
Τι αναζητούν οι millenials
«Οι γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε ότι αφορά τους Millennials.
Οι καταναλωτές μας αναζητούν περισσότερες επιλογές, με προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, διαθέσεις και στιγμές», σημείωσε ο Brian Smith, Πρόεδρος του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), ο οποίος βρέθηκε στην Ελβετία για να παρουσιάσει τη μελλοντική στρατηγική της The Coca-Cola Company σε περισσότερους από 190 καλεσμένους.
Από αριστερά: Ljubo Grujic-General Manager Stills Europe, Brian Smith-Europe Middle East Africa President, Jens de Gruyter - Founder & CEO at Paper & Tea, Alexandra Maurer- παρουσιάστρια του event –παρουσιάστρια/δημοσιογράφος στην Ελβετική τηλεόραση, Tim Brett-President Western Europe Business Unit, Nikos Koumettis-President Central Eastern Europe Business Unit.
Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, σημείωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του FUZETEA σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Είναι ορόσημο που τεκμηριώνει τη δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας εταιρείας με total beverage στρατηγική, με γκάμα προϊόντων που θα συνοδεύουν τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».
Από δεξιά: O Νίκος Κουμέττης, President Central Eastern Europe Business Unit με τον Ljubo Grujic, General Manager Stills Europe.
Στην Ελλάδα θα το βρεις ήδη στα περισσότερα super market και περίπτερα! Δοκίμασέ το!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr