10 τρόποι για να φας το avocado

Και για να το εντάξεις στην διατροφή σου

14.06.2018

εχεις διαβασει

10 τρόποι για να αγαπήσεις (ξανά) το avocado

Μπορεί τα τελευταία χρόνια το avocado να έγινε εξαιρετικά δημοφιλές μέσω του Instagram όμως αν ανήκεις στους αυθεντικούς avo lovers γνωρίζεις ήδη τα σημαντικά οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό σου. Αποτελεί τεράστια πηγή σιδήρου, καλίου και μαγνησίου, τα λιπαρά του συμβάλλουν στην καρδιαγγειακή λειτουργία ενώ παράλληλα ενυδατώνει το δέρμα και τονώνει τα μαλλιά.

Θα λέγαμε πως η καλύτερη συνταγή για να το απολαύσεις είναι απλώς με αλάτι και λεμόνι ωστόσο η extra κρεμώδη υφή του αποτελεί την ιδανική βάση για smoothies, σάντουιτς, σούπες και σαλάτες. 

Ακολουθούν παρακάτω μερικές ιδέες για να το εντάξεις στην διατροφή σου

Avocado με ψητό καρπούζι και γαρίδες

Η γλυκιά γεύση του καρπουζιού συνδυάζεται τέλεια με την ουδέτερη γεύση του αβοκάντο.

Milkshake με avocado και μέντα

Ένα δροσιστικό ρόφημα ιδανικό για τα ζεστά απογεύματα του καλοκαιριού. Το μόνο που θα χρειαστείς είναι πουρέ αβοκάντο, παγωτό βανίλιας, φύλλα μέντας και πολύ πάγο.

Tacos με αστακό, mango, αγγούρι και avocado

Ένα καλοκαιρινό mix συνδυασμένο με τραγανά tacos.

Ταρτάρ τόνου με αβοκάντο

Η spicy γεύση του τόνου ταιριάζει υπέροχα με την κρεμώδη γεύση του avocado.

Guacamole

Ποιος δεν έχει λατρέψει το avocado σε αυτή την κλασική αλλά νόστιμη συνταγή;

Topics:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

3 χυμοί λαχανικών για αδυνάτισμα (δοκίμασέ τους για αποτοξίνωση!)

Νέα τάση: Οι χυμοί λαχανικών για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα! Δοκίμασε 3 super συνταγές

#shapegreece