10 τρόποι να «εκπαιδεύσεις» το μυαλό σου για να τρως υγιεινά

Πώς θα καταφέρεις να «σπάσεις» τις κακές συνήθειες και να απολαμβάνεις πραγματικά ένα υγιεινό γεύμα;

Ενεργοποίηση μεταβολισμού

Έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί μια υγιεινή καθημερινότητα και διατροφή είναι πολύ εύκολη για κάποιους, αλλά πολύ δύσκολη για μερικούς άλλους; Και όμως συμβαίνει, αφού όλα είναι θέμα εκπαίδευσης και συνήθειας. Αν προσπαθείς να τρως υγιεινά γεύματα αλλά συνεχώς αποτυγχάνεις, ένας από τους βασικούς «ενόχους» της κατάστασης αυτής είναι το μυαλό σου.

Όταν αναπτύσσεις μια συνήθεια, αυτή χαράζεται βαθιά στον εγκέφαλό σου. Οι νευρώνες εκκρίνουν τις ανάλογες ορμόνες ευτυχίας ή δυστυχίας, κάθε φορά που την ακολουθείς ή όχι αντίστοιχα. Αυτές οι πεπατημένες οδοί, συνεχίζουν να έχουν γερές βάσεις όσο δεν προσπαθείς να αλλάξεις εσύ η ίδια αυτές τις συνήθειες που έχτισες από νεαρή ηλικία. Το χημικό στοιχείο που βοηθά σε αυτή τη διαδικασία, η μυελίνη, πέφτει μετά την ηλικία των 20 ετών, καθιστώντας δύσκολη τη δημιουργία νέων συνηθειών – αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αδύνατο.

Τα καλά νέα είναι μπορείς με τους παρακάτω 10 τρόπους να σπάσεις τις κακές συνήθειες, να εκπαιδεύσεις το μυαλό σου σε νέες – και πιο υγιεινές-  και να καταφέρεις να απολαμβάνεις πραγματικά ένα υγιεινό γεύμα. 

Πώς θα τρώω υγιεινά; 10 τρόποι για να το πετύχεις: 

1.Έχε τις υγιεινές επιλογές πολύ πρόχειρες στο σπίτι σου

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε την τάση να θέλουμε να επιλέξουμε πάντα την πιο εύκολη οδό. Στην προκειμένη περίπτωση, αυτό σημαίνει ότι, όταν πεινάσεις, θα επιλέξεις να καταναλώσεις ό,τι βρεις πιο εύκολο και πρόχειρο μπροστά σου. Ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος, λοιπόν, που θα σε κατευθύνει στο σωστό δρόμο είναι να κρατήσεις τις ανθυγιεινές επιλογές μακριά από το σπίτι σου και να γεμίσεις τα ντουλάπια της κουζίνας και το ψυγείο σου, με υγιεινά τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς.

2.Φάε με τον σωστό τρόπο

Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει να μασάμε και να τρώμε γρήγορα, καθώς δεν προλαβαίνουμε να γευτούμε σωστά την υφή, τη γεύση, τη μυρωδιά των φαγητών με αποτέλεσμα να μην ικανοποιούμε το μυαλό μας. Προσπάθησε να τρως με αργό ρυθμό, να γεύεσαι σε κάθε μπουκιά σου τα αρώματα και τις υφές, να μασάς αργά προτού καταπιείς την τροφή σου.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i