Η δίαιτα της καλής υγείας: Ενδεικτικό πλάνο 7 ημερών από τη διατροφολόγο

Μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που θα προωθήσει την υγεία σου γενικότερα.

δίαιτα της καλής υγείας unsplash

Από τη Βιργινία Κεφαλά, κλινικό διαιτολόγο-διατροφολόγο, MMedSci Σακχαρώδης Διαβήτης και Παχυσαρκία (nutrisecrets.gr).

Η δίαιτα της καλής υγείας: Ενδεικτικό πλάνο 7 ημερών από τη διατροφολόγο 

ΗΜΈΡΑ 1η

  • Πρωινό Χυλός βρόμης με ρόφημα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη, σπόρους chia και φιστικοβούτυρο, καφές φίλτρου
  • Δεκατιανό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Μεσημεριανό Άγρια χόρτα με λεμόνι και ελαιόλαδο, σπανακόρυζο με λεμόνι και 1 βραστό αβγό, ψωμί ολικής αλέσεως
  • Απογευματινό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Βραδινό Παξιμάδια ολικής αλέσεως με τριμμένη ντομάτα, μυζήθρα, ελιές, λιναρόσπορο και ελαιόλαδο

ΗΜΈΡΑ 2η

  • Πρωινό Γιαούρτι με μπανάνα, ταχίνι ολικής και λιναρόσπορος, μαύρο τσάι
  • Δεκατιανό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Μεσημεριανό Πράσινη σαλάτα με σουσάμι και ελαιόλαδο, ψητό στήθος κοτόπουλου με άγριο ρύζι
  • Απογευματινό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Βραδινό Πράσινη σαλάτα με καρύδια, πορτοκάλι, λίγο βαλσαμικό ξίδι και ελαιόλαδο, πολύσπορο ψωμί

ΗΜΈΡΑ 3η

  • Πρωινό Φρέσκος χυμός εσπεριδοειδών, ρυζογκοφρέτες με φιστικοβούτυρο και σπόρους chia
  • Δεκατιανό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Μεσημεριανό Μαυρομάτικα φασόλια σαλάτα με ντομάτα, πιπεριές, αγγούρι, κρεμμύδι, ελιές, στυμμένο λεμόνι και ελιές, ψωμί ολικής αλέσεως
  • Απογευματινό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Βραδινό Τόνος σε νερό με αβοκάντο, λιναρόσπορο και ψωμί ολικής αλέσεως

ΗΜΈΡΑ 4η

  • Πρωινό Green smoothie με ρόφημα σόγιας, σπανάκι, μπανάνα, σπόρους chia και τζίντζερ
  • Δεκατιανό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Μεσημεριανό Σαλάτα με άγρια χόρτα και βραστά κολοκυθάκια με λεμόνι και ελαιόλαδο, ψητές σαρδέλες στον φούρνο, ψωμί ολικής αλέσεως
  • Απογευματινό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Βραδινό Ντομάτα με μοτσαρέλα χαμηλών λιπαρών, φρέσκο βασιλικό και ελαιόλαδο

ΗΜΈΡΑ 5η

  • Πρωινό Γιαούρτι με ροδάκινο, νιφάδες βρόμης ολικής αλέσεως και λίγο μέλι
  • Δεκατιανό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Μεσημεριανό Σαλάτα με ρόκα, baby σπανάκι, αμύγδαλα και ελαιόλαδο, πένες ολικής με ψητές πιπεριές και μανιτάρια σε αντικολλητικό τηγάνι, κατίκι Δομοκού
  • Απογευματινό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Βραδινό Τορτίγια ολικής με ντομάτα, φέτα χαμηλών λιπαρών και ελιές

ΗΜΈΡΑ 6η

  • Πρωινό Ρόφημα σόγιας χωρίς ζάχαρη με νιφάδες βρόμης ολικής αλέσεως, ανάλατα αμύγδαλα, φουντούκια και cranberries
  • Δεκατιανό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Μεσημεριανό Σαλάτα με αγγούρι, ντομάτα, πιπεριά και ελαιόλαδο, σκουμπρί στο φούρνο με λαχανικά, ψωμί ολικής αλέσεως με προζύμι
  • Απογευματινό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Βραδινό Σαλάτα με τρίχρωμη κινόα, αβοκάντο, καλαμπόκι, μαύρα φασόλια, λεμόνι και ελαιόλαδο

ΗΜΈΡΑ 7η

  • Πρωινό Smoothie με ροδάκινο, πεπόνι και 3 κ.σ. στραγγιστό γιαούρτι, καφές φίλτρου
  • Δεκατιανό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Μεσημεριανό Χωριάτικη σαλάτα, φασόλια γίγαντες στον φούρνο με κόκκινες πιπεριές, ψωμί ολικής αλέσεως
  • Απογευματινό Φρούτο με ξηρούς καρπούς
  • Βραδινό Ομελέτα με κολοκυθάκια, παξιμάδια ολικής αλέσεως

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i