Το καλύτερο βραδινό για απώλεια βάρους

Το κλειδί για τη βιώσιμη απώλεια βάρους δεν είναι να στερείσαι το φαγητό, αλλά να κάνεις έξυπνες επιλογές για το τι τρως.

βραδινό Ιstock

Όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους, μια κοινή παρανόηση είναι ότι πρέπει να τρως λιγότερο ή να παραλείπεις τελείως γεύματα όπως το βραδινό. Το κλειδί για τη βιώσιμη απώλεια βάρους δεν είναι να στερείσαι το φαγητό, αλλά να κάνεις έξυπνες επιλογές για το τι τρως. Το βραδινό, ειδικότερα, μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να κάνεις υγιεινές επιλογές που υποστηρίζουν τους στόχους σου για απώλεια βάρους αλλά και για γενικότερη υγεία και ευεξία. 

Τι θα πρέπει να περιέχει ένα βραδινό για απώλεια βάρους;

Άπαχη πρωτεΐνη: Η ενσωμάτωση άπαχης πρωτεΐνης στο βραδινό θα σε βοηθήσει να αισθανθείς χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να διατηρείς τον μεταβολισμό σου ενεργό αποτελεσματικά. Μερικές καλές επιλογές περιλαμβάνουν στήθος κοτόπουλου, γαλοπούλα, ψάρια, τόφου και όσπρια.

Tip: Στόχευσε σε μέγεθος μερίδας περίπου 90- 100 γρ. 

Μη αμυλούχα λαχανικά: Τα μη αμυλούχα λαχανικά είναι γεμάτα με φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να σε βοηθήσουν να χορτάσεις, ενώ παρέχουν επίσης απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Παραδείγματα μη αμυλούχων λαχανικών περιλαμβάνουν το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα σπαράγγια, το σπανάκι και το λάχανο.

Tip: Προσπάθησε να γεμίσεις τουλάχιστον το μισό από το πιάτο σου με αυτά τα λαχανικά.

Δημητριακά ολικής αλέσεως: Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι υδατάνθρακες δεν είναι εχθρός σου όταν πρόκειται για απώλεια βάρους. Ωστόσο, είναι σημαντικό να επιλέξεις το σωστό είδος υδατανθράκων. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως όπως το καστανό ρύζι, η κινόα και τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως παρέχουν φυτικές ίνες και βασικά θρεπτικά συστατικά ενώ παράλληλα σε βοηθούν να χορτάσεις.

Tip: Επιδίωξε ένα μέγεθος μερίδας περίπου 1/2 έως 1 φλιτζάνι.

Υγιή λίπη: Η συμπερίληψη υγιεινών λιπαρών στο βραδινό μπορεί να σε βοηθήσει να χορτάσεις, παρέχοντας παράλληλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Μερικές εξαιρετικές επιλογές περιλαμβάνουν αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, σπόρους και ελαιόλαδο.

Tip: Πρόσεξε τα μεγέθη των μερίδων, καθώς τα λίπη είναι πιο πυκνά σε θερμίδες από άλλες ομάδες τροφίμων.

Ποτά με λίγες θερμίδες: Είναι εύκολο να ξεχάσουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε με τα ποτά, αλλά μπορούν γρήγορα να προστεθούν στο σύνολο. Αντί για ζαχαρούχα ποτά ή αλκοόλ, προτίμησε επιλογές με λίγες θερμίδες όπως νερό, τσάι από βότανα ή ανθρακούχο νερό.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα ενός υγιεινού βραδινού για απώλεια βάρους που περιλαμβάνει όλα αυτά τα συστατικά:

  • Στήθος κοτόπουλου στη σχάρα 
  • Ψητό μπρόκολο και κουνουπίδι 
  • Καστανό ρύζι 
  • 1/4 αβοκάντο (για υγιή λίπη)
  • Νερό ή τσάι από βότανα 

Το καλύτερο βραδινό για απώλεια βάρους είναι αυτό που περιλαμβάνει άπαχη πρωτεΐνη, μη αμυλούχα λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, υγιεινά λιπαρά και ποτά με λίγες θερμίδες. Κάνοντας αυτές τις έξυπνες επιλογές, μπορείς να απολαύσεις ένα χορταστικό και θρεπτικό δείπνο ενώ παράλληλα υποστηρίζεις τους στόχους σου για απώλεια βάρους. Μην ξεχνάς επίσης να προσέχεις το μέγεθος της μερίδας και να κάνεις προσαρμογές με βάση τις ατομικές σου θερμιδικές ανάγκες. Έχοντας υπόψη αυτές τις συμβουλές, μπορείς να δημιουργήσεις νόστιμα και υγιεινά δείπνα που υποστηρίζουν τη συνολική υγεία και ευεξία σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i