5 ΦΥΣΙΚΕΣ τροφές που ΠΡΕΠΕΙ να τρως κάθε μέρα για όμορφο δέρμα

Πολλές τροφές συμβάλλουν στην καλή υγεία του δέρματος. Υπάρχουν όμως πέντε ακατέργαστα τρόφιμα που βοηθούν στην καλύτερη όψη του δέρματος. Ιδού.

moura-omorfia

Κάποιες έχουν το μεγαλύτερο όφελος όταν καταναλώνονται όπως τις προσφέρει η μητέρα φύση. Ιδού τα καλύτερα ακατέργαστα τρόφιμα στην υπηρεσία της ομορφιάς σου.

Λαχανίδα (kale) και σπανάκι

H λαχανίδα και το σπανάκι σε βοηθούν να διατηρείς ένα σφιχτό δέρμα, επειδή περιέχουν φυτοθρεπτικά συστατικά, τα οποία σου προσφέρουν πρόσθετη προστασία από τη ζημιά που προκαλεί ο ήλιος. Το σπανάκι είναι πολύ ευεργετικό, επειδή περιέχει τα θρεπτικά συστατικά βήτα-καροτένιο και λουτεΐνη, που έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνουν την ελαστικότητα του δέρματος.

5 ΦΥΣΙΚΕΣ τροφές που ΠΡΕΠΕΙ να τρως κάθε μέρα για όμορφο δέρμα - εικόνα 1

Συμβουλή: Προσπάθησε να λαμβάνεις περίπου 3 κούπες από το κάθε πράσινο φυτό την εβδομάδα. Από μόνα τους είναι πεντανόστιμα στις σαλάτες και έχουν ακόμα καλύτερη γεύση όταν τα βάλεις μαζί.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς θα υιοθετήσεις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες σε 6 απλά βήματα

Καρύδια και φυστίκια

Και τα δύο αποτελούν πλούσιες πηγές βιταμινών Β και Ε που σε προστατεύουν απέναντι στις κυτταρικές βλάβες.

Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό το οποίο καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και την οξείδωση, που ευθύνονται για την πρόωρη γήρανση του δέρματος, ενώ η βιταμίνη Β βοηθάει στην κυκλοφορία του αίματος δίνοντας στο δέρμα μία υγιή και νεανική λάμψη.

5 ΦΥΣΙΚΕΣ τροφές που ΠΡΕΠΕΙ να τρως κάθε μέρα για όμορφο δέρμα - εικόνα 2

Συμβουλή: Κατανάλωσε τα καρύδια μαζί με έναν υγιή υδατάνθρακα, όπως τα φρούτα, για να συμβάλει στην αργή πέψη και την κατανομή της ζάχαρης.

Μούρα και εσπεριδοειδή

Τα μούρα είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά καθώς και φυτικές ίνες, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθά στην εξάλειψη των τοξινών πριν προκαλέσουν κάποιο ξέσπασμα. Τα εσπεριδοειδή είναι γεμάτα με βιταμίνη C, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που ενισχύει επίσης την παραγωγή κολλαγόνου για ένα πιο μαλακό και εύπλαστο δέρμα.

2. Κατεψυγμένα μούρα

Συμβουλή: Φτιάξε μία σαλάτα με φρέσκα εσπεριδοειδή και μούρα.

Μήλα

Όπως τα εσπεριδοειδή, τα μήλα είναι γεμάτα με βιταμίνη C, που συμβάλλει στην παραγωγή του κολλαγόνου. Ο χαλκός που περιέχουν βοηθάει, ακόμα, και στην παραγωγή της μελανίνης, της καφέ-μαύρης χρωστικής ουσίας στο δέρμα που λειτουργεί ως φυσικός προστάτης του ήλιου.

Μήλα

Συμβουλή: Πρόσθεσε ένα μήλο ψιλοκομμένο στη σαλάτα ή στο γιαούρτι σου.

Γάλα αμυγδάλου

Αυτό το γάλα είναι ιδανικό για το δέρμα σου, διότι περιέχει χαλκό, που ενισχύει την παραγωγή του κολλαγόνου, καθώς και μαγγάνιο, το οποίο βοηθά στην προστασία του δέρματος από τη ζημιά που προκαλεί η ακτινοβολία UV.

Γάλα αμυγδάλου:

Συμβουλή: Χρησιμοποίησε το γάλα αμυγδάλου όπως και το κανονικό γάλα, στα δημητριακά ή αναμεμειγμένο με κατεψυγμένα φρούτα για ένα νόστιμο και θρεπτικό smoothie.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i