6+1 κανόνες για γρήγορη απώλεια λίπους και περισσότερη ενέργεια

Κάνε αυτές τις αλλαγές και δες γρήγορα το σώμα σου να αλλάζει.

6+1 κανόνες για γρήγορη απώλεια λίπους και περισσότερη ενέργεια

Η άνοιξη κατέφθασε, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν σιγά σιγά αλλά και σταδιακά ξεκινά η προσπάθεια για την απώλεια των περιττών κιλών και την απόκτηση του τέλειου beach body. Aν είσαι και εσύ σε μια ανάλογη φάση, ξεκίνα από τώρα κιόλας τις παρακάτω 7 αλλαγές στην καθημερινότητά σου που θα σε βοηθήσουν στη γρήγορη απώλεια λίπους χωρίς να νιώθεις ότι έχασες την ενέργειά σου.

6+1 κανόνες για γρήγορη απώλεια λίπους και περισσότερη ενέργεια:

1. Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες στο πρωινό.

Η κατανάλωση υδατανθράκων το πρωί ( και ιδιαίτερα «λευκών» υδατάνθρακων όπως το λευκό ψωμί και τα corn flakes) μπορεί να οδηγήσει σε απότομη πτώση του επιπέδου της ζάχαρης στο αίμα. Αντίθετα, γεύματα με τουλάχιστον 5 γραμμάρια πρωτείνης έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν τα επίπεδα της νορεπινεφρίνης, η οποία με τη σειρά της αυξάνει την εγρήγορση.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i