7 τροφές που μειώνουν το άγχος

Τα πιο... ζεν τρόφιμα που συστήνουν οι ειδικοί όταν θες να διώξεις το στρες.

7 τροφές που μειώνουν το άγχος

Όταν η εξωτερική πίεση μετατρέπεται σε καταπιεσμένα συναισθήματα τότε οι περισσότερες από εμάς επιλέγουν ως διέξοδο το -πολύ και λιπαρό- φαγητό! Ωστόσο, οι ειδικοί απενοχοποιούν το «συναισθηματικό φαγητό» προτείνοντάς μας τροφές που αποδεικνύονται ευεργετικές όχι μόνο για τη φυσική αλλά και για τη ψυχολογική μας κατάσταση.

7 τροφές που μειώνουν το άγχος

1.Αμύγδαλα, Φιστίκια και Καρύδια

Μια “παρενέργεια” του στρες είναι η ταχυπαλμία ενώ το χρόνιο στρες εξασθενεί το ανοσοποιητικό σύστημα. Οι συγκεκριμένοι ξηροί καρποί έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Ε και Β. Η πρώτη θωρακίζει το ανοσοποιητικό σύστημα ενώ η δεύτερη συμβάλλει στη μείωση της πίεσης στο αίμα σου, βοηθώντας την σωστή λειτουργία της καρδιάς σου. Όσον αφορά την ποσότητα, μία μονάχα χούφτα είναι αρκετή για να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, χωρίς να χαλάσεις την σιλουέτα σου.

Διάβασε περισσότερα στο missbloom.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i