9 απλές συνήθειες για να ξυπνάς με επίπεδη κοιλιά

9 συνήθειες που μπορείς να εντάξεις στην καθημερινότητά σου και θα σε βοηθήσουν να φτάσεις αλλά και να διατηρήσεις τον στόχο σου.

9 απλές συνήθειες για να ξυπνάς με επίπεδη κοιλιά

Ύστερα από την απώλεια των περιττών κιλών, η επίπεδη κοιλιά αποτελεί τον δεύτερο βασικότερο στόχο όλων όσες προσπαθούν να αποκτήσουν μια ιδανική σιλουέτα.

Αλλά και έναν από τους δυσκολότερους, αφού η επίπεδη κοιλιά απαιτεί μια διαρκή προσπάθεια και την ακολούθηση συγκεκριμένων συνηθειών που δεν επιτρέπουν στο σώμα σου να υποφέρει από πρήξιμο και φούσκωμα – αν φυσικά δεν έχεις το φυσικό χάρισμα και τα αντίστοιχα γονίδια.

Παρακάτω θα βρεις τις 9 συνήθειες που μπορείς να εντάξεις στην καθημερινότητά σου και θα σε βοηθήσουν να φτάσεις αλλά και να διατηρήσεις τον στόχο σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i