9 superfoods που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου για σωστή διατροφή και αδυνάτισμα

Όχι ακριβώς αποτοξίνωση, ούτε ακριβώς δίαιτα. Αυτά είναι τα μαγικά τρόφιμα για να βάλεις στην καθημερινότητά σου.

9 superfoods που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου για σωστή διατροφή και αδυνάτισμα

Απώλεια βάρους, ενίσχυση υγείας, βελτίωση της ερωτικής ζωής. Αν υπήρχε ένα φάρμακο που τα έκανε και τα τρία, θα έλυνες κάθε σου πρόβλημα, αλλά προς το παρόν, δεν υπάρχει τέτοιο χάπι. Η καλύτερη συμβουλή που μπορείς να ακολουθήσεις; Φτιάξ’ το μόνη σου – όχι σε χάπι, αλλά σε πρόγραμμα διατροφής. Μία στρατηγική δίαιτα που θα σε γεμίσει δύναμη και θρεπτικά στοιχεία σε κάθε μπουκιά.

Πώς θα ξεκινήσεις; Απλά βάλε στη διατροφή σου τα εννέα πιο θρεπτικά τρόφιμα που μπορείς να φας.  Τι τα κάνει τόσο χρήσιμα και θρεπτικά; Λίγες θερμίδες, χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και ζάχαρη, αλλά πλούσια πηγή φυτικών ινών, βιταμινών και θρεπτικών στοιχείων. Και κυρίως; Χωρίς καθόλου τύψεις, αν το παρακάνεις και φας περισσότερη ποσότητα.

9 superfoods που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου φέτος για να αλλάξεις το σώμα σου

  1. Πράσινα Λαχανικά: Για κάθε θερμίδα αποδίδουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά από κάθε άλλο τρόφιμο στον κόσμο & είναι γεμάτα με φυτικές ίνες, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Αγαπημένο της Gwyneth; Το σπανάκι. Για εύκολο boost, προσθεσέ τα στα smoothies.
  2. Σταυρανθή λαχανικά: Μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, κάλε, λαχανάκια Βρυξελλών σύμφωνα με έρευνες έχουν την ικανότητα να εμποδίζουν την ανάπτυξη κάποιων ειδών καρκίνων και την παραγωγή των ελευθέρων ριζών. Βάλε τα στο πρωινό για να δεις διαφορά από το πρωί.
  3. Αβοκάντο: Μυριάδες καλά λιπαρά και θρεπτικά στοιχεία πακετάρονται σε αυτή την πράσινη συσκευασία που μπορεί να σε προστατεύσει από καρκίνο μέχρι εγκεφαλικές ασθένειες. Plus: Τέλεια γεύση, που μπορείς να προσθέσεις εύκολα σε σαλάτα ή smoothie!
  4. Μύρτιλλα: Γευστικά, γλυκά και γεμάτα φλαβονοειδή, όλα τα μούρα αλλά ειδικά τα μύρτιλλα μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη ασθενειών (καρδιά, υπέρταση, στομάχι), ακόμα και να μειώσουν την χοληστερίνη. Στο εξωτερικό, κάνουν θραύση παγωμένα, ως υγιεινό σνακ.
  5. Όσπρια: Βοηθούν στην αύξηση των επιπέδων της ορμόνης λεπτίνης, που βάζει φρένο στην όρεξη και σε γεμίζουν ασβέστιο, βιταμίνη Β και φολικό οξύ – ότι πρέπει για δυνατό μυαλό, δέρμα και κύτταρα. Σκέψου τα ως ιδανικό συνοδευτικό, αντί για ψωμί ή πατάτες.
  6. Καρύδια: Mόλις μία χούφτα την ημέρα θα σου δώσει μια γερή ποσότητα Ω3 λιπαρών οξέων και μετάλλων, που κρατάνε τον εγκέφαλο ξύπνιο και μακριά από τις ασθένειες. Εναλλακτικά, βάλε τα στα δημητριακά σου!

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i