Αποτοξίνωση: Πώς θα την κάνεις σωστά για απώλεια βάρους

Η ειδικός στο αδυνάτισμα Δρ. Μαρία Ψωμά, εξηγεί τα πάντα γύρω από την αποτοξίνωση. Οι τροφές που βοηθούν, οι συνήθειες και οι ασκήσεις.

Αποτοξίνωση | Πώς θα την κάνεις σωστά για απώλεια βάρους

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Για να μπορέσει να λειτουργήσει ο μεταβολισμός σου σωστά και να χάσεις τα κιλά που θες ή πολλές φορές να ξεκολλήσεις από το λεγόμενο «plateau», θα πρέπει ο οργανισμός σου να είναι «καθαρός» και χωρίς τοξίνες.

Αποτοξίνωση

1. Εντόπισε και απομάκρυνε όλες τις πιθανές πηγές τοξινών στη διατροφή και στο περιβάλλον σου

  • Σκόνη, χημικά καθαριστικά και μούχλα, λόγω της αυξημένης υγρασίας είναι οι βασικότερες περιβαλλοντικές τοξίνες. Καθάρισε το μπάνιο από την ορατή μούχλα και τοποθετήστε στην κρεβατοκάμαρα απιονιστή.
  • Αν υποπτεύεσαι τη διατροφή, δοκίμασε την κλασική μέθοδο αποχής από ένα τρόφιμο. Σταμάτα το εντελώς για 5 ημέρες, και όταν το ξαναβάλεις στη διατροφή σου, παρατήρησε πώς επηρεάζει την αναπνοή, την ενέργεια και αν προκαλεί κατακράτηση υγρών.
  • Από τις πιο κλασικές τροφικές δυσανεξίες που προκαλούν φλεγμονή και μπλοκάρουν την απώλεια βάρους είναι: το αλεύρι, το γάλα, το καλαμπόκι, η σόγια, τα αυγά, η μαγιά και η σοκολάτα.
  • Πολλοί επίσης είναι υπερευαίσθητοι σε χρωστικές και συντηρητικά. Μπορείς να κάνεις ένα τεστ δυσανεξίας,το οποίο ελέγχει όλα τα παραπάνω.

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i