Επίπεδη κοιλιά σε 15 ημέρες: Οι τροφές που χρειάζεσαι τώρα

Είναι αρκετές για να δεις εσύ –και όχι μόνο– την κοιλιά σου πιο σφιχτή και πιο επίπεδη.

Επίπεδη κοιλιά σε 15 ημέρες | Οι τροφές που χρειάζεσαι τώρα

Το να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε 15 μέρες είναι θέμα διατροφής; Άσκησης; Σωματότυπου; Η σωστή απάντηση είναι «όλα τα παραπάνω»! Το αν μια γυναίκα έχει επίπεδη ή πιο «φουσκωτή» κοιλιά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, για την ακρίβεια από όλους τους παραπάνω συν τις ορμόνες της. Η εξίσωση, όπως καταλαβαίνεις, είναι δύσκολη.

Τα καλά νέα είναι πως οι experts μοιράζονται μαζί μας τις διατροφικές συνήθειες που βοηθούν την κοιλιά μας να είναι πιο επίπεδη. Τα καλύτερα νέα είναι πως, ακόμα κι αν η κοιλιά σου δεν είναι εντελώς flat, είναι μικρό το κακό! Οι καμπύλες είναι πάντα σέξι.

Ο top λόγος για να προσπαθήσεις να έχεις (πιο) επίπεδη κοιλιά

Η κοιλίτσα που έχουμε οι περισσότερες γυναίκες σχετίζεται με το σπλαχνικό λίπος, το λίπος που εναποτίθεται στα σπλάχνα, τα όργανα που βρίσκονται μέσα στην κοιλιά μας. Το λίπος αυτό θεωρείται κρίσιμο, καθώς μας προδιαθέτει για την εκδήλωση σοβαρών νοσημάτων αργότερα στη ζωή μας, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις, ο διαβήτης και το μεταβολικό σύνδρομο. Ακολούθησε, λοιπόν, τις παρακάτω συμβουλές για επίπεδη κοιλιά και θα κάνεις κάτι καλό όχι μόνο για την εικόνα σου, αλλά και για την υγεία σου, τώρα και στο μέλλον!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i