Γύρη μέλισσας: 5 τρόποι για να καταναλώσεις το κορυφαίο superfood, σε smoothie, στη βρόμη, ακόμα και σε τοστ!

Πώς να την εντάξεις στη διατροφή σου

raw-organic-yellow-bee-pollen-picture-id654795116 Credit:bhofack2

Η γύρη μέλισσας είναι ένα από τα πολυτιμότερα superfoods που μας έχει χαρίσει η μητέρα - φύση. Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, έχει αμέτρητα οφέλη για τον οργανισμό σου (δες τα όλα εδώ) και είναι από τις τροφές εκείνες που δεν πρέπει να λείπει από το πρόγραμμά σου.

Δες επίσης: Ο κουρκουμάς στη διατροφή μας: Ποια είναι τα οφέλη και ποιος ο ιδανικός συνδυασμός;

Η συνιστώμενη ημερήσια δόση για τους ενήλικες, είναι μια κουταλιά της σούπας, ενώ για τα παιδιά ένα κουταλάκι του γλυκού. Σε αντίθεση με τον βασιλικό πολτό, μπορείς να την καταναλώσεις και με διάφορους άλλους τρόπους και όχι μόνο σκέτη. Παρακάτω, βρήκαμε μερικούς διαφορετικούς τρόπους για την εντάξεις στη διατροφή σου.

Δες επίσης: Οι δικές μας μπάρες: Για ενέργεια μετά την άσκηση χωρίς ζάχαρη

Γύρη μέλισσας: Διαφορετικοί τρόποι για να καταναλώσεις το κορυφαίο superfood:

Για τη βρώμη σου: Με γάλα καρύδας + σιρόπι σφενδάμου + αμύγδαλα + φιστικοβούτυρο + καρύδα 

Για το smoothie σου: με κανέλα + σπόρους chia + καρύδα

Για το τοστ σου: Με φιστικοβούτυρο + μούρα

Για το smoothie bowl σου: Με καρύδα + ακτινίδιο + σπόρους chia + λιναρόσπορο + σταφίδες

Για τα σνακ σου: Με φιστικοβούτυρο/ταχίνι + μέλι + σέλερι

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i