Κάνει να τρώω φέτα; Ναι, και τα οφέλη της είναι πολλά

Δες τα θρεπτικά συστατικά που έχει το δημοφιλές τυρί.

10.02.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Κάνει να τρώω φέτα

Τριμμένη σε κρίθινο ντάκο, στη χωριάτικη σαλάτα ή μαζί στο φουρνιστό μπριάμ, η φέτα είναι ένα από τα τυριά που αγαπάμε το καλοκαίρι.  Και αν σε προβληματίζει η περιεκτικότητά της σε χοληστερίνη και αλάτι (133 mg και 1.674 mg αντίστοιχα ανά φλιτζάνι), σου έχουμε και καλά νέα. Η αντίστοιχη ποσότητα φέτας σου προσφέρει και πολλά θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό σου και τα οφέλη της είναι πολλά.

Διάβασε επίσης: Βίδες από παντζάρια με φρέσκο κρεμμυδάκι, κάππαρη και φέτα

Κάνει να τρώω φέτα; Ναι, και τα οφέλη της είναι πολλά:

  •  14 γρ. πρωτεΐνη
  • 1,3 mg ριβοφλαβίνη ή το 74% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης
  • 2,5 mcg βιταμίνη Β12 ή 42% της ΣΗΠ
  •  739 mg ασβέστιο ή 74% ΣΗΠ
  •  506 mg φώσφορο ή 51% ΣΗΠ

Διάβασε επίσης: Πώς μπορείς να φτιάξεις ομελέτα με ντομάτες & φέτα μόνο 109 θερμίδες

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.