Οι 15 καλύτερες τροφές για το πρωινό σου (Είναι μόνο αυτές σύμφωνα με τα shape girls)

Οι καλύτερες τροφές για το πρωινό: Επιλογές που θα σου προσφέρουν όλη την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι το πρωί.

04.04.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Οι 15 καλύτερες τροφές για το πρωινό σου (Είναι μόνο αυτές σύμφωνα με τα shape girls)

Ξεκίνα τη μέρα σωστά με τις καλύτερες τροφές για το πρωινό σου

Την επόμενη φορά που θα φύγεις τρέχοντας το πρωί νηστική, σκέψου αυτό: η παράλειψη του πρωινού μπορεί να σε οδηγήσει να φας περισσότερο αργότερα μέσα στη μέρα. Ένα υγιεινό πρόγευμα, από την άλλη πλευρά, μπορεί να σου δώσει ενέργεια, να ικανοποιήσει τη γεύση σου και να βάλει τα θεμέλια για έξυπνες αποφάσεις όλη τη μέρα.

«Θέλεις ένα πρωινό που συνδυάζει καλούς υδατάνθρακες και φυτικές ίνες με λιγότερη πρωτεΐνη» συμβουλεύει η διαιτολόγος Erica Giovinazzo, MS, RD. Ευτυχώς, οι επιλογές σου είναι πολλές.

Ρίξε μια ματιά στα δικά μας αγαπημένα για το πρωινό και τα tips των ειδικών για να γίνουν ακόμη πιο υγιεινά.

 

Βρόμη

Η βρόμη περιέχει βήτα γλουκάνη, ένα είδος φυτικών ινών που έχει φανεί πως με την τακτική κατανάλωση συμβάλει στη μείωση της χοληστερόλης. Θέλεις άλλο ένα λόγο να την καταναλώνεις; Η βρόμη είναι επίσης πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, φoλικό οξύ και κάλιο.

Οι 15 καλύτερες τροφές για το πρωινό σου (Είναι μόνο αυτές σύμφωνα με τα shape girls)

Όσο πιο ανεπεξέργαστη είναι η μορφή της βρόμης, τόσες περισσότερες φυτικές ίνες περιέχει, ωστόσο ό,τι κι αν επιλέξεις είναι καλό! Απλά απόφυγε βρόμη με πρόσθετα γεύσης, η οποία μπορεί να είναι γεμάτη ζάχαρη. Γλύκανε τη βρόμη σου με γάλα και λίγο μέλι και συμπλήρωσέ τη με φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Στραγγιστό γιαούρτι

Αυτό το ξινούτσικο, κρεμώδες γιαούρτι είναι γεμάτο ασβέστιο και περιέχει πολλή πρωτεΐνη που σε κρατάει χορτάτη όλο το πρωί. Η καλύτερη επιλογή σου: απλό γιαούρτι χωρίς λιπαρά στο οποίο θα προσθέσεις κομμένα φρούτα για να γλυκάνει και να αρωματιστεί (και να πάρεις μερικές ακόμη βιταμίνες).

Τυρί και γιαούρτι

«Μου αρέσει το γιαούρτι επειδή είναι γρήγορο και εύκολο» σχολιάζει η Giovinazzo. «Μπορείς να το πάρεις μαζί σου και να το φας στη δουλειά».

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Γεύματα πρωτεΐνης (και όχι μόνο) των 5 λεπτών που διώχνουν το λίπος (συνταγές για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό!)

Σπόροι σιταριού σε νιφάδες

Μόλις δύο κ.σ. εξασφαλίζουν περίπου το 15% της ΣΗΠ βιταμίνης Ε και 10% του φολικού οξέος. «Συνήθως δεν παίρνουμε αρκετή βιταμίνη Ε από τη διατροφή μας, οπότε αυτός είναι ένας καλός τρόπος για προσθέσεις λίγη – ειδικά αν δεν τρως πολλούς ξηρούς καρπούς και σπόρους, δύο άλλες σημαντικές πηγές της», επισημαίνει η Giovinazzo.

Μαγνήσιο

Είναι εύκολο να προσθέσεις νιφάδες σιταριού σε σχεδόν κάθε γεύμα, συμπεριλαμβανομένου του πρωινού: ρίξε λίγες πάνω από τα δημητριακά, πρόσθεσέ τες στο γιαούρτι ή σε ένα smoothie.

Γκρέιπφρουτ

Προσπαθείς να χάσεις βάρος; Σύμφωνα με μία μελέτη, αν τρως μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα μπορεί να χάσεις πιο γρήγορα βάρος, χάρη στην ιδιότητα του φρούτου αυτού να καίει λίπος και την ευεργετική του δράση στο σάκχαρο του αίματος και τα επίπεδα της ινσουλίνης.

Το γκρέιφρουτ είναι επίσης ενυδατικό, χορταστικό και γεμάτο αντιοξειδωτικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου.

2. Μάθε για το κόκκινο γκρέιπφρουτ

Για ένα ολοκληρωμένο πρωινό, συνδύασέ το με πρωτεΐνη –όπως γιαούρτι ή ένα αβγό προτείνει η Giovinazzo. Τσέκαρέ το όμως πρώτα με το γιατρό σου αν παίρνεις κάποιο φάρμακο, καθώς το γκρέιπφρουτ και ο χυμός του μπορεί να κάνει αλληλεπίδραση.

 

Μπανάνες

Ο καλύτερος τρόπος να κρατάς υπό έλεγχο τις πρωινές λιγούρες είναι μια μπανάνα με το πρωινό. Η μπανάνα, ειδικά όταν είναι ακόμη άγουρη, είναι μία από τις καλύτερες πηγές ανθεκτικού αμύλου, ενός υγιεινού υδατάνθρακα που σε κρατάει για περισσότερη ώρα χορτάτη. «Κόψε τη φέτες και πρόσθεσέ τη στα δημητριακά ή τη βρόμη» προτείνει η Giovinazzo.

Μπανάνα

«Θα προσθέσει φυσική γλυκύτητα, οπότε μπορεί να μη χρειάζεται επιπλέον ζάχαρη».

Χάρη στην περιεκτικότητα τους σε κάλιο, ηλεκτρολύτη που συμβάλει στη φυσική μείωση της πίεσης, οι μπανάνες είναι μια ιδιαίτερα καλή επιλογή για ανθρώπους με υπέρταση.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.