8 «βραδινές» τροφές που μπορείς να φας για πρωινό

Αν έχεις φάει ποτέ πρωινό αντί για δείπνο -τηγανίτες, βάφλες ή αβγά στραπατσάδα- ξέρεις πόσο διασκεδαστικό μπορεί να είναι να καταναλώνεις ένα γεύμα στην θέση ενός άλλου. Γιατί δεν δοκιμάζεις και το αντίθετο;

09.07.2014

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

8 «βραδινές» τροφές που μπορείς να φας για πρωινό

“Πολλοί πολιτισμοί τρώνε τροφές που εμείς οι Δυτικοί βλέπουμε ως δείπνο ως το πρώτο γεύμα της ημέρας τους” εξηγεί η Mary Hartley, R.D., online διαιτολόγος από τη Νέα Υόρκη.

Και καθώς το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα που μπορείς να φας από άποψη υγιεινής διατροφής, η προσθήκη νέων τροφών όχι μόνο θα προσθέσει ποικιλία στη διατροφή σου αλλά και θα σε εμποδίσει να βαρεθείς.

Επιπλέον, τρώγοντας ένα χορταστικό γεύμα “δείπνου” σε βοηθά να πεινάς λιγότερο στη διάρκεια της ημέρας. Στη συνέχεια θα βρεις οχτώ τροφές και ιδέες σερβιρίσματος για να μεταμορφώσεις το πρωινό σου γεύμα. Ιδού 8 «βραδινές» τροφές για πρωινό.
 

  1. Βραδινές τροφές για πρωινό: Σούπα

Οποιαδήποτε σούπα με βάση ζωμό είναι μια καλή επιλογή ειδικά αν έχει πολλά λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη (μείνε μακριά από τις κρεμώδεις σούπες ή αυτές με βάση κρέμα γάλακτος). Η σούπα miso, δημοφιλής στην Ιαπωνία, έχει υποστεί ζύμωση και σύμφωνα με τη Hartley, τα προϊόντα ζύμωσης μπορούν να αυξήσουν τον πληθυσμό του πεπτικού συστήματος σε καλά βακτήρια που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Το βοηθούν επίσης να επεξεργαστεί καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά των τροφών που καταναλώνεις στη διάρκεια της ημέρας. Την επόμενη φορά που θα παραγγείλεις απ' έξω, κράτησε τη σούπα που συνοδεύει το σούσι για το πρωινό σου.
 

  1. Βραδινές τροφές για πρωινό: Φασόλια

Τα φασόλια πάνω σε ψητό ψωμί είναι ένα δημοφιλές πρωινό στη Βρετανία και τρώγονται μαζί με κάποιο δημητριακό (ρύζι ή τορτίγες) το πρωί σε όλη τη Νότια Αμερική και την Αφρική. Ο λόγος: Όταν συνδυάζεις φασόλια με δημητριακά, παίρνεις μία πλήρη πρωτεΐνη και εξίσου υψηλής ποιότητας όσο οι πρωτεΐνες ζωικής προέλευσης.

Επιπλέον, οι φυτικές ίνες στα φασόλια, περίπου 16 γραμμάρια ανά φλιτζάνι, διαθέτουν όλα τα σημαντικά οφέλη για την υγεία σου: από το ότι βοηθούν την πέψη μέχρι να ρίχνουν την κακή χοληστερόλη. Κόκκινα, μαύρα ή χαμηλά σε νάτριο ψητά φασόλια είναι όλα τους οι καλύτερες επιλογές σου.
 8 «βραδινές» τροφές που μπορείς να φας για πρωινό

  1. Βραδινές τροφές για πρωινό: Ρύζι

 
Η βρώμη δεν είναι το μόνο δημητριακό ολικής άλεσης που μπορείς να φας για πρωινό. Το ρύζι, το κριθάρι, το πλιγούρι, η κινόα και άλλα δημητριακά αποτελούν ένα εξαιρετικό ζεστό πρωινό γεύμα. Μπορείς να το συνδυάσεις με όλα όσα κάνουν τη βρώμη να έχει καλύτερη γεύση – και τα περισσότερα έχουν μια πιο γεμάτη γεύση.

Μαγείρεψε τα δημητριακά ολικής άλεσης από πριν σε δόσεις και ξαναζέστανέ τα για το πρωινό σου, προσθέτοντας ό,τι σου αρέσει: γάλα, φρούτα, ξηρούς καρπούς, σπόρους και/ή μπαχαρικά. Συγκριτικά με τα επεξεργασμένα δημητριακά (λευκό αλεύρι, λευκό ψωμί, λευκό ρύζι), τα ολικής άλεσης έχουν 18 επιπλέον σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα που σε βοηθούν να μείνεις χορτάτη και συγκεντρωμένη όλο το πρωί.

4. Βραδινές τροφές για πρωινό: Κομμένη σαλάτα

Δεδομένου πως οι ειδικοί συστήνουν 8-10 μερίδες λαχανικών τη μέρα, έχει νόημα να πάρεις μία ή δύο μερίδες από το πρώτο σου γεύμα. Μια τυπική σαλάτα πρωινού στο Ισραήλ περιλαμβάνει ψιλοκομμένες τομάτες, αγγούρι και πιπεριές με χυμό λεμονιού και ελαιόλαδο σερβιρισμένη με τυρί και αβγά.

Συμπλήρωσε την πρωτεΐνη προσθέτοντας σφιχτά βρασμένα αβγά, κρέας, φασόλια, ξηρούς καρπούς ή σπόρους. Ή δοκίμασε ενδιαφέροντες εποχιακούς συνδυασμούς όπως παντζάρια, αχλάδια και καρύδια.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece