Ποιον θεωρεί τον τέλεια ισορροπημένο συνδυασμό για γεύμα ένας διατροφολόγος;

Tο τέλειο παράδειγμα που μπορεί κάποιος να τρώει συνέχεια.

30.11.2020

εχεις διαβασει

Ποιον θεωρεί τον τέλεια ισορροπημένο συνδυασμό για γεύμα ένας διατροφολόγος;

Ιωάννα Μανδηλάρη –  @threpsisnutrition

Ιδανικά, θεωρώ ότι πρέπει να αποφεύγεται ο συνδυασμός αμυλούχων τροφίμων, με άλλα υψηλής περιεκτικότητας σε ζωικές πρωτεΐνες, καθώς η πέψη δεν μπορεί να γίνει σωστά. 

Κάποιο γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, όπως ένα λιπαρό ψάρι, μαζί με σαλάτα, ή εναλλακτικά, όσπρια μαζί με δημητριακά, νομίζω αποτελούν ιδανικούς συνδυασμούς που θα μας δώσουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, χωρίς να μας βαρύνουν.

Σοφία Κόντη @healthnutritionbalance

Αυτό εξαρτάται από το κάθε άτομο, δεν μπορώ να ορίσω κάποιο συγκεκριμένο.
Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι ένα ισορροπημένο γεύμα πρέπει να αποτελείται από υδατάνθρακα, πρωτεΐνη, λιπαρό και λαχανικά! Βάσει αυτού οι επιλογές είναι πολλές και οι συνδυασμοί άπειροι.

Βίρνα Σκουλίδη @dietlicious.gr

Ο τέλειος συνδυασμός για μένα δεν βρίσκεται στις τροφές, αλλά στα θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν. Ένα ισορροπημένο γεύμα, που θα έπρεπε να τρώει κάποιος συνέχεια, περιλαμβάνει φυτικές ίνες από λαχανικά εποχής και προϊόντα ολικής άλεσης, άπαχη πρωτεΐνη και απαραίτητα λιπαρά (από ελαιόλαδο, λιπαρό ψάρι και αβοκάντο).

Δήμητρα Κυριακοπούλου @dkiriakopoulou

Ένα ισορροπημένο γεύμα που μπορώ να προτείνω είναι το εξής: μια μερίδα σαλάτα εποχής που να περιέχει ελαιόλαδο και να συνοδεύεται με μια μερίδα ζωικής τροφής (π.χ. κοτόπουλο, ψάρι) και μια μερίδα αμυλούχας τροφής υψηλή σε φυτικές ίνες (π.χ. καστανό ρύζι), μ΄ αυτό τον τρόπο καταφέρνουμε να προσλαμβάνουμε σε κάθε γεύμα μας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ώστε να έχουμε μια καλή υγεία άρα και ένα υγιές σώμα.

Βάσω Βαγιώτα @dietitians_diary

Καλό είναι να μην τρώμε συνέχεια τα ίδια και να έχουμε ποικιλία στη διατροφή μας. Όσο αφορά στο πλήρες γεύμα, αυτό πρέπει να αποτελείται από τριάδες. Κάτι φρέσκο, όπως σαλάτα, κάτι πρωτεϊνούχο, όπως ψάρι, κρέας, όσπριο και κάτι σε άμυλο, το συστατικό των υδατανθράκων. Δύο πολύ ωραίες ιδέες είναι το ψάρι με γλυκοπατάτα, ελαιόλαδο και λαχανικά ή για τους vegetarian, φακές με ρύζι και σαλάτα.

Δήμητρα Γλυνού @dimitra_glynou

πάντα προσπαθώ το γεύμα μου να περιέχει όλες τις ομάδες μακροθρεπτικών συστατικών όπως πρωτεΐνη, υδατάνθρακα και καλά λιπαρά οξέα. Μια επιλογή ισορροπημένου γεύματος είναι ψάρι ψητό με γλυκοπατάτα και ανάμεικτα  βραστά λαχανικά

Αναστασία Κόκκαλη @kokkalidiet

Θεωρώ ότι ένα από τα καλύτερα γεύματα είναι ψητό ψάρι συνδυασμένο με σαλάτα χόρτα . Επίσης τα όσπρια π.χ φακές ή φασόλια συνδυασμένα με κάστανο ρύζι και σαλάτα λαχανικών είναι επίσης απόλυτα ισορροπημένο και υγιεινό γεύμα 

Μαρία Μέντζελου @maria.mentzelou

Το τέλεια ισορροπημένο γεύμα θα πρέπει να περιέχει 4 συστατικά: άπαχη πηγή πρωτεΐνης, καλής ποιότητας υδατάνθρακες, μονοακόρεστα/πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και λαχανικά. Συνεπώς, τι καλύτερο από μια σαλάτα με όσπρια και ξηρούς καρπούς ή ένα σπιτικό «τυλιχτό» λαχανικών με τυρί χαμηλών λιπαρών.

Ζωή Σαμαρά @dieticious_sam

Το τέλειο γεύμα είναι αυτό που έχει το μέγιστο δυνατό σε θρεπτικά συστατικά. Δηλαδή ένα γεύμα που έχει μία πηγή πρωτεΐνης, κατά προτίμηση χαμηλών λιπαρών π.χ. ψάρι ψητό ή κοτόπουλο ψητό ή αυγά, μία πηγή υδατάνθρακα ολικής άλεσης π.χ. ψωμί ολικής άλεσης, ζυμαρικό ολικής άλεσης κλπ. και μία πηγή λαχανικού, δηλαδή σαλάτα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι σολομός ψητός με καστανό ρύζι + σαλάτα

Κάλλια Γιαννιτσοπούλου @kallia_giannitsopoulou

Σύνθετη σαλάτα με ρόκα, μαρούλι, ντοματίνια, μπαλσάμικο, κινόα, κατίκι, λίγο λάδι και καλαμπόκι.

Διάβασε επίσης: 

[related id="753156"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins
Error: There is no connected account for the user 531918802.