Ιδέες για ελαφριά βραδινά γεύματα: 4 συνταγές που δεν ξεπερνούν τις 350 θερμίδες

Είναι υγιεινές και παράλληλα χορταστικές.

08.07.2020

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

Ιδέες για ελαφριά βραδινά γεύματα

Από τη Δήμητρα Γλυνού, κλινικό διαιτολόγο – διατροφολόγο (@glinoudimitra)

Τι να φάω το βράδυ; Πολλές φορές το έχεις αναρωτηθεί σίγουρα. Επίσης, κατά πάσα πιθανότητα η πλειοψηφία προβαίνει και σε λανθασμένες συνήθειες γύρω από το βραδινό. Σε περιόδους δίαιτας και προσπάθειας απώλειας βάρους, μπορεί να μην φάνε ή αντίθετα γυρνώντας πεινασμένοι από τη δουλεία θα πιάσουν τον κατάλογο του delivery. Δώσε προσοχή στις παρακάτω ιδέες για ελαφριά βραδινά που θα ικανοποιήσουν και το πιο απαιτητικό στομάχι.

Διάβασε επίσης: Όταν το πρωινό γίνεται βραδινό | Πώς θα μετατρέψεις ένα υγιεινό πρωινό στο τελευταίο σου γεύμα;

Ιδέες για ελαφριά βραδινά γεύματα: 4 συνταγές που δεν ξεπερνούν τις 350 θερμίδες

Βραστά λαχανικά με κιμά κοτόπουλο και μοτσαρέλα:

Αφού έχεις βράσει μπρόκολο και κουνουπίδι, τα βάζεις σε πιρέξ και από πάνω ρίχνεις τον κιμά κοτόπουλο αφού τον έχεις πρώτα σοτάρει με λαχανικά στο αντικολλητικό χωρίς λάδι. Ψήνεις για 20-30 λεπτά στους 180 βαθμούς. Στο τέλος ρίχνεις μοτσαρέλα και αφήνεις ακόμα 5 λεπτά. Αν σου φαίνεται πολύπλοκο, η θρεπτική του αξία θα σε κάνει να το δεις με άλλο μάτι σίγουρα.

Για τα 200γρ.
Θερμίδες: 350kcal
Πρωτεΐνη: 32γρ.
Υδατάνθρακας: 28γρ.
Λίπος: 8γρ.

Πατάτα γεμιστή με μανιτάρια και ανθότυρο:

Βράζεις μια πατάτα με την φλούδα για 10 λεπτά. Στην συνέχεια την ανοίγεις στη μέση και αφαιρείς λίγο από το εσωτερικό της και το γεμίζεις μανιτάρια και ανθότυρο. Την βάζεις σε αλουμινόχαρτο στο φούρνο και ψήνεις για 15 λεπτά στους 150 βαθμούς. Χορταστικό, αλλά κυρίως πλήρες και υγιεινό.

Για τα 200γρ.
Θερμίδες: 250kcal
Πρωτεΐνη: 20γρ.
Υδατάνθρακας: 18γρ.
Λίπος: 6γρ.

Σαλάτα με καβούρι και ξηρούς καρπούς:

Για εσένα που θες κάτι εναλλακτικό και γευστικό. Ανάμεικτη σαλάτα με καβούρι κατεψυγμένο, κινόα, 10 κάσιους, 1κ.σ. σταφίδες, κομμάτια πορτοκάλι, βαλσάμικο, 1 κ.γ. μουστάρδα και ελαιόλαδο.

Για τα 400γρ.
Θερμίδες: 300kcal
Πρωτεΐνη: 17γρ.
Υδατάνθρακας: 30γρ.
Λίπος: 10γρ.

Τορτίγια με φασόλια και κιμά σόγιας:

Και κάτι από μεξικάνικο… Τορτίγια με κόκκινα φασόλια, κιμά σόγιας, πολύχρωμες πιπεριές και μουστάρδα.

Για τα 200γρ.
Θερμίδες: 220kcal
Πρωτεΐνη: 17γρ.
Υδατάνθρακας: 30γρ.
Λίπος: 5γρ.

Σαλάτα ανάμεικτη με λιαστή ντομάτα, ανανά και κατίκι Δομοκού:

Πανεύκολο και νόστιμο για τα βράδια που γυρνάς πεινασμένη και βιάζεσαι να φας. Απλά σε πράσινη σαλάτα προσθέτεις 4 λιαστές ντομάτες, 3 ροδέλες ανανάς, καρύδια, πλιγούρι και κατίκι Δομοκού. Πόση ώρα πιστεύεις πως μπορεί να σου πάρει;

Για τα 400γρ.
Θερμίδες: 320kcal
Πρωτεΐνη: 19γρ.
Υδατάνθρακας: 30γρ.
Λίπος: 10γρ.

Διάβασε επίσης: Λάιτ κλαμπ σάντουιτς | 5 υγιεινές παραλλαγές για την πιο νόστιμη σπιτική εκδοχή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece