Θες πρωινό για ενέργεια; Οι 5 σούπερ συνδυασμοί για να ξεκινάς δυνατά τη μέρα σου!

Πόσο ακόμα θα παραλείπεις το πρωινό γεύμα; Ιδού 5 συνδυασμοί πρωινού για να ξεκινάς τη μέρα σου με ενέργεια και γεύση.

16.01.2020

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Θες πρωινό για ενέργεια; Οι 5 σούπερ συνδυασμοί για να ξεκινάς δυνατά τη μέρα σου!

Μπανάνα + σοκολάτα + Βούτυρο ξηρού καρπού (αμυγδάλου – φουντουκιού)

Τα τρία συστατικά, περιέχουν και τα κλειδιά- θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεσαι το πρωί: φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και ασβέστιο. Πέρνα τα υλικά από το μπλέντερ κι απόλαυσέ τα σαν smoothie ή δοκίμασέ τα πάνω σε φέτα ψωμί του τοστ.

powerbreakfast11

Ψωμί του τοστ + αβοκάντο + αυγό

powerbreakfast22

Το τοστ αβοκάντο είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και υγιεινά λιπαρά που θα σε κρατήσουν χορτάτη μέχρι το μεσημεριανό.

 

Βρόμη + μούρα + ανάμεικτοι ξηροί καρποί

powerbreakfast31

Η βρόμη θα σε κρατήσει χορτάτη και θα βοηθήσει στην πέψη. Τα μούρα και οι γεμάτοι πρωτεΐνη καρποί, θα σε γεμίσουν ενέργεια.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 12 +1 πρωινά για να διαλέξεις γεύσεις και θερμίδες

Αυγό + λάχανο + κατσικίσιο τυρί

powerbreakfast4

Το λάχανο (kale) με τις φυτικές ίνες και τις βιταμίνε B6 και C και το χαμηλό σε θερμίδες κατσικίσιο τυρί με το ασβέστιο, θα κάνουν θαύματα πάνω σε ένα ολόκληρο αυγουλάκι. Σούπερ σαλάτα ή σούπερ ομελέτα.

 

Μάφιν ολικής άλεσης + μούρα + λιναρόσπορος + γιαούρτι

powerbreakfast41

 

Μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή ένα μκρό μάφιν ολικής άλεσης θα σε γεμίσει φυτικές ίνες. Ταυτόχρονα ο γεμάτος Ω3 λιναρόσποροςκαι τα μούρα που βοηθούν την καρδιά δημιουργούν μαζί με το πρωτεϊνούχο γιαούρτι ένα υπέροχο smoothie που τρώγεται με το κουτάλι.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece