Δίαιτα με smoothies για super σώμα από την διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Ιδού η δίαιτα που θα σε βοηθήσει να είσαι έτοιμη για την παραλία. Με τον υδράργυρο ήδη να χτυπάει τριαντάρια, πρέπει να ετοιμαστείς όσο πιο γρήγορα μπορείς.

12.07.2016

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Δίαιτα με smoothies για super σώμα από την διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Για ένα αδύνατο και υγιές σώμα, το μεγαλύτερο ποσοστό καταλαμβάνει η συμβολή της διατροφής και έπειτα της γυμναστικής! Χρειάζεσαι λοιπόν μια διατροφή την οποία να μπορείς να ακολουθήσεις όπου και να βρίσκεσαι χωρίς δικαιολογίες.

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα που μας προτείνει η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου έχεις 3 κυρίως γεύματα και 2 ενδιάμεσα σνακ. Στο χέρι σου είναι να τα μοιράσεις όποτε εσύ θέλεις μέσα στη μέρα ανάλογα με το πρόγραμμά σου, προσπαθώντας πάντα να τρως ανά τρίωρο.

Δίαιτα με smoothies: Το κάθε γεύμα είναι πλήρες περιέχει δηλαδή και πρωτεΐνες και υδατάνθρακες και λίπος, οπότε μπορείς να τα εναλλάσσεις μεταξύ τους.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Χάσε μέχρι & 4,5 κιλά χωρίς δίαιτα & στερήσεις!»

Γεύμα 1: 1 αραβική πίτα ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά, 1 φέτα γαλοπούλα, ντομάτα, μαρούλι και προαιρετικά 1 κουτ. του γλυκού

Γεύμα 2: smoothie – επίλεξε ανάμεσα στα:

 1 γιαούρτι ή 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού (πρωτεΐνη)

 1 φρούτο (5-6 φράουλες ή 3 φέτες ανανά ή 3-4 μούσμουλα ή ½ μπανάνα) (υδατάνθρακες)

 3 κουτ. της σούπας βρώμη αλεσμένες (υδατάνθρακες)

 ½ αβοκάντο (λίπος)

Ανάλογα με τις γευστικές σου προτιμήσεις μπορείς να προσθέσεις στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης, καθώς και νερό ή παγάκια για να βγει περισσότερο ή λιγότερο αραιό.

Επιλογές για γεύμα 3:

 120 γρ. ψάρι ψητό + 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης + σαλάτα εποχής με 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

 120 γρ. φιλέτο γαλοπούλας ψητό + 1 μικρή πατάτα βραστή + βραστά λαχανικά με 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

Αλλαντικά

 2 μπιφτέκια ζυμωμένα με πίτουρο βρώμης + ψητά λαχανικά με 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

 1 φλιτζάνι βρασμένα όσπρια σαλάτα πχ. φακές ή μαυρομάτικα με ντομάτα-μαρούλι-πιπεριές-κρεμμύδι-μαϊντανό-λεμόνι και 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

 1 φλυτζάνι μαγειρευτό «λαδερό» ζαρζαβατικό πχ. φασολάκια ή μπάμιες ή αγκινάρες ή μπριάμ ή σπανακόρυζο, 1 μπιφτέκι ή 90 γρ. κοτόπουλο ψητό

Ζυμαρικά ολικής άλεσης

 1 φλυτζάνι ζυμαρικά ολικής άλεσης ή καστανό ρύζι με 1 κονσέρβα τόνου + σαλάτα εποχής με 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

Την έβδομη μέρα, μπορείς να επαναλάβεις κάποιο μενού αν σε βόλεψε ή να κάνεις ένα γεύμα «ελεύθερο» εκτός σπιτιού.

Ενδιάμεσα για όλη την ημέρα: 2 φρούτα + 10 ανάλατοι ξηροί καρποί.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Υγιεινές, light και νόστιμες σος για σαλάτα από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!»

Δες το πλάνο στην επόμενη σελίδα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece