Δίαιτα με smoothies για super σώμα από την διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Ιδού η δίαιτα που θα σε βοηθήσει να είσαι έτοιμη για την παραλία. Με τον υδράργυρο ήδη να χτυπάει τριαντάρια, πρέπει να ετοιμαστείς όσο πιο γρήγορα μπορείς.

12.07.2016

εχεις διαβασει

Δίαιτα με smoothies για super σώμα από την διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Για ένα αδύνατο και υγιές σώμα, το μεγαλύτερο ποσοστό καταλαμβάνει η συμβολή της διατροφής και έπειτα της γυμναστικής! Χρειάζεσαι λοιπόν μια διατροφή την οποία να μπορείς να ακολουθήσεις όπου και να βρίσκεσαι χωρίς δικαιολογίες.

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα που μας προτείνει η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου έχεις 3 κυρίως γεύματα και 2 ενδιάμεσα σνακ. Στο χέρι σου είναι να τα μοιράσεις όποτε εσύ θέλεις μέσα στη μέρα ανάλογα με το πρόγραμμά σου, προσπαθώντας πάντα να τρως ανά τρίωρο.

Δίαιτα με smoothies: Το κάθε γεύμα είναι πλήρες περιέχει δηλαδή και πρωτεΐνες και υδατάνθρακες και λίπος, οπότε μπορείς να τα εναλλάσσεις μεταξύ τους.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Χάσε μέχρι & 4,5 κιλά χωρίς δίαιτα & στερήσεις!»

Γεύμα 1: 1 αραβική πίτα ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά, 1 φέτα γαλοπούλα, ντομάτα, μαρούλι και προαιρετικά 1 κουτ. του γλυκού

Γεύμα 2: smoothie – επίλεξε ανάμεσα στα:

 1 γιαούρτι ή 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού (πρωτεΐνη)

 1 φρούτο (5-6 φράουλες ή 3 φέτες ανανά ή 3-4 μούσμουλα ή ½ μπανάνα) (υδατάνθρακες)

 3 κουτ. της σούπας βρώμη αλεσμένες (υδατάνθρακες)

 ½ αβοκάντο (λίπος)

Ανάλογα με τις γευστικές σου προτιμήσεις μπορείς να προσθέσεις στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης, καθώς και νερό ή παγάκια για να βγει περισσότερο ή λιγότερο αραιό.

Επιλογές για γεύμα 3:

 120 γρ. ψάρι ψητό + 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης + σαλάτα εποχής με 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

 120 γρ. φιλέτο γαλοπούλας ψητό + 1 μικρή πατάτα βραστή + βραστά λαχανικά με 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

Αλλαντικά

 2 μπιφτέκια ζυμωμένα με πίτουρο βρώμης + ψητά λαχανικά με 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

 1 φλιτζάνι βρασμένα όσπρια σαλάτα πχ. φακές ή μαυρομάτικα με ντομάτα-μαρούλι-πιπεριές-κρεμμύδι-μαϊντανό-λεμόνι και 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

 1 φλυτζάνι μαγειρευτό «λαδερό» ζαρζαβατικό πχ. φασολάκια ή μπάμιες ή αγκινάρες ή μπριάμ ή σπανακόρυζο, 1 μπιφτέκι ή 90 γρ. κοτόπουλο ψητό

Ζυμαρικά ολικής άλεσης

 1 φλυτζάνι ζυμαρικά ολικής άλεσης ή καστανό ρύζι με 1 κονσέρβα τόνου + σαλάτα εποχής με 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

Την έβδομη μέρα, μπορείς να επαναλάβεις κάποιο μενού αν σε βόλεψε ή να κάνεις ένα γεύμα «ελεύθερο» εκτός σπιτιού.

Ενδιάμεσα για όλη την ημέρα: 2 φρούτα + 10 ανάλατοι ξηροί καρποί.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Υγιεινές, light και νόστιμες σος για σαλάτα από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!»

Δες το πλάνο στην επόμενη σελίδα

[related id="45032"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece