Τα 4 στοιχεία που ίσως έχεις έλλειψη αν είσαι χορτοφάγος (και οι καλύτερες φυτικές πηγές τους!)

Η χορτοφαγία έχει κάποια σημεία στα οποία πρέπει να δώσεις προσοχή. Δες τα βασικά στοιχεία που πρέπει να ελέγχεις

27.11.2018

εχεις διαβασει

Μάθε που μπορείς να βρεις τα θρεπτικά συστατικά που μπορεί να χάνεις, αν κάνεις χορτοφαγία και ακολουθείς χορτοφαγική διατροφή.

Βιταμίνη Β12

Είναι αναγκαία για να διατηρήσεις υγιές το νευρικό σου σύστημα αλλά και τα κύτταρα του αίματος. Βρίσκεται κυρίως στα πουλερικά, στο μοσχάρι, στο ψάρι και στα γαλακτοκομικά προϊόντα αλλά μπορείς να τη συναντήσεις σε εμπλουτισμένα δημητριακά και γάλα σόγιας, λάχανο, σπανάκι, και διατροφική μαγιά.

Σίδηρος

Παρόλο που τα ζωικά προϊόντα αποτελούν πηγή σιδήρου, υπάρχει εξίσου μεγάλη ποικιλία στις χορτοφαγικές τροφές. Το σώμα χρειάζεται τον σίδηρο για να δημιουργήσει αιμοσφαιρίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για τη μεταφορά του οξυγόνου από τους πνεύμονες στο υπόλοιπο σώμα. Φρόντισε να εντάξεις στην διατροφή σου εμπλουτισμένα δημητριακά και γάλα σόγιας, φασόλια, φακές, τόφου, αποξηραμένες ντομάτες, πατάτες, ηλιόσπορο, λιναρόσπορο και φιστίκια.

Φακές

Ασβέστιο

Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για τη δημιουργία νέων οστών, την ενδυνάμωση τους και προλαμβάνει την οστεοπόρωση. Παράλληλα διατηρεί τους καρδιακούς μύες. Αν και το γάλα αποτελεί βασική πηγή ασβεστίου, μπορείς να το βρεις εξίσου σε γάλα αμυγδάλου και σόγιας, εμπλουτισμένα δημητριακά, κανέλα, σύκα, σπανάκι, λάχανο, μπρόκολο, τόφου και γιαούρτι σόγιας.

Ωμέγα 3

Η έλλειψη του ωμέγα 3 αυξάνει το αίσθημα κόπωσης, σε κάνει επιρρεπή στις ιώσεις, ξηραίνει το δέρμα και ευθύνεται για την κακή κυκλοφορία του αίματος. Αυτό το λιπαρό οξύ έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, εξισορροπεί τη διάθεσή σου και είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι μειώνει τον κίνδυνο της στεφανιαίας νόσου καθώς και της χοληστερόλης. Αφού λοιπόν έχεις αποκλείσει το ψάρι από τη διατροφή σου -βασική πηγή ωμέγα 3-, εφοδιάσου με λιναρόσπορο, καρύδια και σόγια.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 συμβουλές της διαιτολόγου που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Ναι, μπορείς να μειώσεις το κοιλιακό λίπος. Δες τι συστήνει η ειδικός.

Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά
Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά; Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες

Γιατί όσο πλησιάζεις το στόχο σου, η απώλεια βάρους γίνεται δυσκολότερη;

Σούπα βελουτέ με ρεβίθια
Σούπα βελουτέ με ρεβίθια: Η τέλεια συνταγή για τις κρύες μέρες του χειμώνα

Το κρύο θέλει την ζεστή σουπίτσα του! Φτιάξε την βελούδινη σούπα που σου προτείνουμε με βασικό συστατικό τα ρεβίθια.

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς
14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα – ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

#shapegreece