5 υγιεινές τροφές – γεύματα της τελευταίας στιγμής

Οι υγιεινές τροφές – γεύματα στο γραφείο ειδικά, είναι κάτι που δύσκολα πετυχαίνεις. Εμείς σου έχουμε πέντε εναλλακτικές επιλογές.

04.09.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Τυρί κότατζ, γιαούρτι ή ανθότυρο για τη δίαιτα; Κάνουμε crash test!

Πολλά μπορούν να συμβούν ανάμεσα στο πρωινό και το μεσημεριανό γεύμα-συνεχείς συναντήσεις ή πολλές υποχρεώσεις- γεγονός που καθιστά ακόμα πιο σημαντικό το μεσημεριανό για την υγεία σου.

Αντί να καταφύγεις στη λύση του έτοιμου (συνήθως ανθυγιεινού) φαγητού, καλύτερα προτίμησε να κρατήσεις το ψυγείο στο χώρο της εργασίας σου γεμάτο με τις βασικές τροφές που ακολουθούν και μπορούν να συνδυαστούν και να κάνουν γευστικά γεύματα, σύμφωνα με την Keri Gans, R.D., συγγραφέα του βιβλίου The Small Change Diet.

Ψωμί ολικής άλεσης

Τα σάντουιτς αποτελούν την καλύτερη και ευκολότερη λύση για ένα γρήγορο γεύμα. Το ψωμί ολικής άλεσης είναι γεμάτο φυτικές ίνες που σε χορταίνουν και μπορείς να το συνοδεύσεις με οτιδήποτε επιθυμείς προκειμένου να φτιάξεις ένα γρήγορο, ελαφρύ γεύμα.

Γιαούρτι χωρίς λιπαρά

Από μόνο του το γιαούρτι ίσως σου φαίνεται μόνο σαν σνακ. Όταν όμως το γεμίσεις με φρούτα και ξηρούς καρπούς, τότε έχεις στη στιγμή ένα θρεπτικό γεύμα. Είναι καλύτερο να προτιμήσεις τις μεγάλες συσκευασίες και να ρίχνεις όση ποσότητα θέλεις κάθε φορά σε ένα μπολ, ώστε να μην πεινάσεις σύντομα πάλι.

Διάβασε επίσης: Το ιδανικό μεσημεριανό στο γραφείο, στο εστιατόριο, στο ταξίδι: Τι να επιλέξεις κάθε φορά;

Τόνος ή κοτόπουλο σε κονσέρβα

Αυτά τα γεμάτα πρωτεΐνη πακέτα δε χρειάζονται μαγείρεμα και έτσι αποτελούν ένα υπέροχο και γρήγορο γεύμα. Να προτιμάς ωστόσο τις συσκευασίες που περιέχουν νερό, καθώς συνηθίζουν να έχουν λιγότερες θερμίδες από αυτές με το ελαιόλαδο. Άνοιξε το καπάκι, πρόσθεσε μία ιδέα μουστάρδας ή ελαφριάς μαγιονέζας για γεύση και απόλαυσε το γεύμα σου συνοδεύοντάς το με το ψωμί ολικής άλεσης.

Αμύγδαλα και βούτυρο αμυγδάλου

Τα αμύγδαλα αποτελούν εξαιρετική πηγή καλών πρωτεϊνών και λιπαρών, που σε κρατούν χορτάτη για περισσότερο χρόνο. Τόσο τα αμύγδαλα όσο και το βούτυρο αμυγδάλου ταιριάζουν πολύ με το γιαούρτι ή με το ψωμί.

Φρούτα

Ίσως σου φαίνεται πολύ προφανής επιλογή υγιεινού σνακ, αλλά τα φρούτα αποτελούν και μία πολύ ευέλικτη προσθήκη στα γεύματά σου. Προσθέτουν γλυκύτητα και γεύση στο γιαούρτι και φαντάσου πόσο πιο γευστικό θα είναι εκείνο το σάντουιτς με το βούτυρο αμυγδάλου αν του προσθέσεις μερικά κομμάτια μπανάνας ή μήλου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece