5 μύθοι για την άσκηση καταρρίπτονται

Οι μύθοι για την άσκηση που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις.

12.06.2019

εχεις διαβασει

Πιστεύεις ότι γνωρίζεις τα δεδομένα για να αποκτήσεις καλή φυσική κατάσταση; Μπορεί να εκπλαγείς από το πόσα πολλά είναι στην πραγματικότητα… επιστημονική φαντασία.

1. Με τα ροκανίσματα θα απαλλαγείς από το λίπος στο στομάχι

Τα ροκανίσματα βοηθούν σίγουρα να δυναμώσουν οι μύες στο κέντρο του σώματός σου και να βελτιωθεί η στάση του σώματος, όμως το αν μπορείς να διακρίνεις τους κοιλιακούς μύες εξαρτάται από το συνολικό ποσοστό λίπους του σώματός σου και του λίπους γύρω από το στομάχι σου. Προκειμένου να κάψεις λίπος, πρέπει να δημιουργήσεις ένα πρόγραμμα άσκησης που συμπεριλαμβάνει τόσο καρδιαγγειακά όσο και στοιχεία ενδυνάμωσης, τα οποία βοηθούν να μειωθεί το συνολικό σου λίπος σώματος.

2. Αν μια γυναίκα σηκώνει βάρη θα φουσκώσει

Αυτός είναι ένας κοινός μύθος. Οι άντρες χτίζουν μύες πιο γρήγορα επειδή διαθέτουν τεστοστερόνη – οι γυναίκες πρέπει να φορτώσουν υπερβολικά τους μύες τους για να δημιουργήσουν όγκο. Στην πραγματικότητα, η προπόνηση ενδυνάμωσης σε βοηθά να μειώσεις το σωματικό σου λίπος, αυξάνει τη μυική μάζα και καίει πιο αποτελεσματικά θερμίδες. Γι’ αυτό, κυρίες μου, μην αφήνετε κάτω τα βαράκια.

Διάβασε επίσης: Θέλεις πιο γρήγορο αδυνάτισμα και σφιχτό κορμί; Χρειάζεσαι βάρη λέει ο trainer (και τι να κάνεις αν είσαι αρχάρια)

Διάβασε επίσης: Νομίζεις ότι τα βάρη φουσκώνουν κι άλλες παρανοήσεις για την άσκηση που κάνουν οι γυναίκες

3. Τα μηχανήματα αεροβικής σού λένε τον αριθμό των θερμίδων που καις

Τα μηχανήματα αεροβικής μπορεί να είναι πολύ ανακριβή όταν έχει να κάνει με τη μέτρηση θερμίδων. Κάποια δεν ζητούν το βάρος ή το φύλο σου, για να μην αναφέρουμε τη σύνθεση του σωματικού σου λίπους. Ακόμη κι όταν σου ζητάνε να βάλεις αυτές τις λεπτομέρειες, η εκτίμηση θα μπορούσε να αποκλίνει κατά εκατοντάδες θερμίδες. Καλύτερα να έχεις υπόψη σου τον κανόνα πως κατά μέσο όρο οι περισσότεροι άνθρωποι καίνε γύρω στις 100 θερμίδες για κάθε 1,5 χιλιόμετρο που τρέχουν ή περπατούν. Ή αν θέλεις να επενδύσεις στη φυσική σου κατάσταση, αγόρασε μια ζώνη στήθους για την παρακολούθηση των καρδιακών σου παλμών που υπολογίζει τις θερμίδες που έκαψες με βάση την πραγματική ένταση της προπόνησής σου.

4. Αν κάνω γυμναστική, μπορώ να φάω ό,τι θέλω

Το ότι πηγαίνεις στο γυμναστήριο δεν σημαίνει ότι μπορείς να τρως έτοιμα φαγητά ή να ξεπερνάς το όριο των θερμίδων σου. Οι ειδικοί μάλιστα λένε πως η απώλεια βάρους είναι κατά 80% δίαιτα και μόνο 20% άσκηση. Η άσκηση σε κάνει να χάνεις βάρος πιο γρήγορα και σε βοηθά να μην ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες, αλλά δεν μπορεί να εξισορροπήσει μία κακή διατροφή. Το καλύτερο είναι να συνδυάσεις το πρόγραμμα άσκησής σου με μία διατροφή με ελεγχόμενες θερμίδες.

Διάβασε επίσης: Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

5. Οι μέρες ξεκούρασης δεν έχουν καμία δύναμη

Στην πραγματικότητα, οι μέρες ξεκούρασης σε βοηθούν πολύ να επιτύχεις τους μακροπρόθεσμους στόχους για τη φυσική σου κατάσταση. Κάθε φορά που ασκείς φυσική πίεση στο σώμα σου, χρειάζεται αρκετό χρόνο να αναρρώσει και να επιστρέψει πιο δυνατό. Χωρίς μέρες ξεκούρασης, το σώμα σου δεν έχει χρόνο να ανακάμψει. Είναι επίσης πιο πιθανό να χάσεις το κίνητρό σου αν γυμνάζεσαι κάθε μέρα. Ποτέ μην ασκείσαι περισσότερες από πέντε μέρες την εβδομάδα και προσπάθησε να γυμνάζεσαι μέρα παρά μέρα ή μόνο τις καθημερινές.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece