Τι προπόνηση να κάνεις αν γυμνάζεσαι με το σύντροφό σου;

Ιδού τι συστήνει η ειδικός.

attractive-young-couple-handshaking-after-workout-in-fitness-gym-of-picture-id1094834888

Από τη Λευκοθέα Καβρουλάκη, σύμβουλο ευεξίας και υγείας, MSc  «Μοριακή φυσιολογία της άσκησης» της Ιατρικής Σχολής Αθηνών (megagym.gr)

Γυμνάζεσαι με το σύντροφό σου; Κάθε είδος άσκησης που αρέσει και στους δύο είναι κατάλληλο. Το γρήγορο περπάτημα, το χαλαρό τρέξιμο, η πεζοπορία, το βάδισμα στην άμμο και το κολύμπι είναι προπονήσεις όπου μπορείτε να βρείτε τη χρυσή τομή που θα ταιριάζει στη φυσική κατάσταση και των δύο. Αν θέλετε ένα πιο δομημένο πρόγραμμα προπόνησης για δύο, η λύση είναι ίσως το personal training. Με τον τρόπο αυτό και θα κάνετε ταυτόχρονα γυμναστική και θα παρακινείτε ο ένας τον άλλο να μη χάνετε προπονήσεις, ενώ ο γυμναστής θα δίνει παραλλαγές στις ασκήσεις, την ένταση, τη διάρκεια ή τις επαναλήψεις ώστε να ταιριάζουν στο σωματότυπο και στη δύναμή σας.

Η φύση είναι...

άδικη και, αν γυμνάζεσαι μαζί με το σύντροφό σου, να θυμάσαι ότι, επιστρέφοντας στο σπίτι, εκείνος μπορεί να φάει μεγαλύτερη ποσότητα γεύματος από εσένα! Αν νιώθεις ότι... το χάνεις και παρά τη γυμναστική η ζυγαριά ανεβαίνει, συμβουλεύσου ένα διαιτολόγο που θα σας δώσει post workout γεύματα και σνακ προσαρμοσμένα στις ξεχωριστές ανάγκες του καθενός.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i