Το στοχευμένο workout για μέση δαχτυλίδι

4 ασκήσεις για να πετύχεις το στόχο σου.

09.09.2020

εχεις διαβασει

Πώς επηρεάζει η άσκηση το δέρμα μας; Ποιες είναι καλές, κακές και οι μη υπολογίσιμες αλλαγές που θα συμβούν στο δέρμα σου όταν ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι;

Ο συνδυασμός αερόβιας (τρέξιμο για 25′, 3 φορές/εβδομάδα) και αναερόβιας άσκησης (3-4 φορές/εβδομάδα, 3 σετ των 20 επαναλήψεων) θα σας βοηθήσει να πετύχετε το στοίχημα της επίπεδης κοιλιάς. Ο επιστήμονας φυσικής αγωγής Παναγιώτης Γλεντής προτείνει το εξής πρόγραμμα για να χτίσουμε το κορμί των ονείρων μας.

Διάβασε τη συνέχεια στο elle.gr

Topics:

[related id="638116"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece