Βάλε τέλος στην κακή διάθεση! Οι 4 πιο απλοί τρόποι αντιμετώπισης που απέδειξαν οι έρευνες

Μάθε τι μπορείς να κάνεις για να αποτινάξεις την κακή διάθεση και να νιώσεις άμεσα καλύτερα.

woman-with-dog-depressed

Η ψυχολογία σου μπορεί να φτιάξει ό,τι κι αν είναι αυτό που στη χαλάει. Πάρε μερικέ ιδέες και δώσε τέλος στην κακή διάθεση.

Όταν η ζωή σε γεμίζει με... πίκρες, βάλ' τες σε ένα κουτί και κλείσε το καπάκι

Είναι πιο εύκολο να συνέλθεις από μια απογοήτευση, όπως ένας χωρισμός ή η ακύρωση των διακοπών, αν τοποθετήσεις κάτι που συμβολίζει την κατάσταση που σε πληγώνει σε ένα παλιό κουτί και το σφραγίσεις, σύμφωνα με νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Τορόντο. Πάρε, λοιπόν, το δώρο που σου θυμίζει τον πρώην σου ή τα εισιτήρια που έκλεισες και κλείσ' τα στο «μαγικό» κουτί. Εάν δεν σου βρίσκεται ένα πρόχειρο αντικείμενο, γράψε σε χαρτί την κατάσταση, ακολούθησε την ίδια διαδικασία και... τέλος στην κακή διάθεση! Θα νιώσεις ότι έχεις «κλειδώσει» το πρόβλημα κάπου μακριά σου.

Kοιμήσου και όλα θα φτιάξουν!

Όταν η επόμενη μέρα είναι φορτωμένη, επεξεργάσου με το μυαλό σου το πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσεις πριν ξαπλώσεις να κοιμηθείς.  Όπως υποστηρίζουν ψυχολόγοι του Πανεπιστημίου Ουάσιγκτον στο Σεντ Λούις, όσοι "τακτοποιούν" και αποθηκεύουν στο μυαλό τους το πλάνο της επομένης και έπειτα πέφτουν για ύπνο διεκπεραιώνουν καλύτερα τα καθήκοντά τους σε σχέση με αυτούς που υλοποιούν κάποιες από τις υποχρεώσεις τους πριν κοιμηθούν. Ο ύπνος προάγει την προοπτική μας μνήμη (prospective memory), δηλαδή την ικανότητα να θυμηθούμε να κάνουμε κάτι μελλοντικά, όπως, π.χ., να πληρώσουμε ένα λογαριασμό. Έτσι, την επόμενη ημέρα θα σηκωθείς φρέσκια και έτοιμη να φέρεις εις πέρας τα καθήκοντά σου.

Μη συναναστρέφεσαι αρνητικούς ανθρώπους 

Ειδικά αυτή τη δύσκολη ημέρα που έχεις κακή διάθεση προσπάθησε να μην συνδιαλαγείς, να μην συναναστραφείς και γενικότερα να μην έρθεις σε επαφή με ανθρώπους που έχουν επανειλημμένα αποδείξει ότι είναι αρνητικοί, κακεντρεχείς και ζηλόφθονες. Πάρε τις αποστάσεις σου και περιφρούρησε την ήδη ευπαθή ψυχολογία σου.

Θέσε ένα στόχο

Έρευνα που διεξήγαγε το Ohio University έδειξε ότι οι άνθρωποι που θέτουν στόχους και εμμένουν σε αυτούς ακόμα και όταν είναι αγχωμένοι, κακοδιάθετοι ή απογοητευμένοι, έχουν περισσότερες πιθανότητες να είναι ευτυχισμένοι και να βρίσκουν το κίνητρό για να ξεφεύγουν από τη μιζέρια και τη θλίψη. Η επικεφαλής της έρευνας Jennifer S. Cheavens, Ph.D διευκρίνισε πως οι άνθρωποι που θέτουν στόχους, και προσπαθούν με όλες τις δυνάμεις τους να τους πετύχουν έχουν λιγότερο συχνά κακή διάθεση και δεν νιώθουν συνεχώς πεσμένοι ψυχολογικά.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i