Επιστροφή στην καθημερινότητα - Τα tips της ειδικού για το πρόγραμμα ύπνου του παιδιού

Η επιστροφή στην καθημερινότητα και το σχολείο «απαιτούν» πρόγραμμα ύπνου για τα παιδιά μας.

παιδικός ύπνος

Από τη Μαίρη Λαγού - Πατρικίου, σύμβουλος παιδικής ηλικίας, διεθνώς πιστοποιημένη σύμβουλο ύπνου, μέλος του IACSC (babysleep.gr)

Όλες αυτές οι διασκεδαστικές καλοκαιρινές μέρες γεμάτες οικογενειακές δραστηριότητες, ήλιο, θάλασσα και ξενύχτια τελειώνουν για τους περισσότερους από εμάς, και επιστρέφουμε στις καθημερινές μας ρουτίνες. Παρακάτω θα βρεις κάποιες συμβουλές προετοιμασίας για την ομαλή ένταξη των παιδιών σε πρόγραμμα σχετικά με τον ύπνο και τη σχολική ρουτίνα, τόσο για το σώμα αλλά και το μυαλό τους.

Εξετάζοντας το περιβάλλον και την υγιεινή του ύπνου και στη συνέχεια υποστηρίζοντας συναισθηματικά την περίοδο «πίσω στο σχολείο», μπορούμε να κάνουμε αυτήν τη μετάβαση ευκολότερη για όλους.

Συζητήστε το πρόγραμμα ύπνου σε μια οικογενειακή συνάντηση

Πραγματοποίησε μια οικογενειακή συνάντηση για να συζητήσετε την αλλαγή στη ρουτίνα και τη σημασία του ύπνου. Είτε πρόκειται για νηπιάκι ή έφηβο, συνομίλησε μαζί του γιατί το σώμα χρειάζεται τον ύπνο και τι αλλαγές συμβαίνουν ενώ το σώμα μας κοιμάται.

Βοήθησε το εσωτερικό ρολόι του παιδιού να ξαναρυθμιστεί

Κατά τη διάρκεια αυτών των καλοκαιρινών μηνών, συχνά κοιμόμαστε αργότερα και ξυπνάμε λιγάκι αργότερα. Άρχισε λίγες μέρες νωρίτερα από την έναρξη του σχολείου. Ξεκίνησε λίγο νωρίτερα την ώρα του ύπνου, ενώ ξεκίνα την ημέρα λίγο νωρίτερα κάθε μέρα μέχρι να φτάσεις εκείνη την ώρα αφύπνισης για το σχολείο. Για τον πρώτο μήνα, φρόντισε να περιορίσεις τις επιπλέον δραστηριότητες και να προσφέρεις νωρίτερα τον βραδινό ύπνο για να βοηθήσεις στη μετάβαση.

Επανάφερε τη ρουτίνα για ύπνο

Μια ρουτίνα ύπνου με παρόμοιες δραστηριότητες που γίνονται κάθε βράδυ βοηθά στην προετοιμασία του σώματος για ύπνο και απελευθερώνει μελατονίνη, την ορμόνη ύπνου.

Τεχνολογικές αλλαγές

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Δημιούργησε μια οικογενειακή βάση σύνδεσης, έτσι ώστε ηλεκτρονικά όπως τηλέφωνα και tablet να μην μπαίνουν στα υπνοδωμάτια.

Διάβασε επίσης: Μάσκα στα παιδιά στο σχολείο: Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί μας να τη συνηθίσει;

Διάβασε επίσης: Η μάσκα προστατεύει μόνο τους άλλους ή και εμάς; Χειρουργική ή υφασμάτινη; Δες εδώ δύο σημαντικές απαντήσεις

The Mamagers Update

Κανόνες για την αποτελεσματική οριοθέτηση της συμπεριφοράς των παιδιών

Οι έγκυες που προσβάλλονται από Covid-19 είναι πιθανότερο να γεννήσουν πρόωρα

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i