Τι να προσθέσω στη διατροφή μου για καλύτερη διάθεση;

Η θετική ψυχολογία πολλές φορές περνάει από το πιάτο μας...

fashion-woman-drinking-cocktail-on-the-beach-picture-id1027882994

Στο εστιατόριο Serotonin στη Μελβούρνη της Αυστραλίας προτείνουν στους πελάτες να τους σερβίρουν το γεύμα σε καλάθια ώστε να απολαύσουν το πικνίκ τους στο διπλανό πάρκο. Τα πιάτα που θα βρει κάποιος εκεί θεωρούνται θρεπτικές βόμβες, π.χ., αυγά ποσέ με κινόα και πολύχρωμα λαχανικά. Γιατί η καλή διάθεση περνάει και από το στομάχι. Η κ. Πασχαλίδου εξηγεί τι αξίζει να προσθέσουμε στο μενού μας και γιατί:

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Πρόκειται για τις Β1, Β3-νιασίνη, Β5, Β6, Β9-φολικό οξύ, Β12. Θα τις βρούμε σε πηγές όπως: κρέας, ψάρια, ξηροί καρποί, δημητριακά, ψωμί ολικής άλεσης, όσπρια, λαχανικά, μαγιά μπίρας, αυγά και γαλακτοκομικά. «Αυτές οι βιταμίνες σχετίζονται με την υγεία του νευρικού μας συστήματος. Όταν έχουμε ανεπάρκεια, τα συμπτώματα είναι κόπωση, κακή διάθεση, νευρικότητα κ.ά.». Όταν υπάρχουν στον οργανισμό μας σε φυσιολογικά επίπεδα η ενέργεια και η αισιοδοξία μάς κατακλύζουν.

Βιταμίνη D

«Φαίνεται να επηρεάζει τη λειτουργία των νευροδιαβιβαστών ντοπαμίνης και νορεπινεφρίνης που χαρίζουν ενέργεια και θέτουν τον οργανισμό σε εγρήγορση» εξηγεί η ειδικός. Πλούσιες πηγές είναι τα εξής: λιπαρά ψάρια, μουρουνέλαιο, βοδινό συκώτι, κρόκος αυγού, γαλακτοκομικά, μανιτάρια και εμπλουτισμένα τρόφιμα (γαλακτοκομικά, μαργαρίνη με βιταμίνη D κ.ά.). Ας μην ξεχνάμε και την ελεγχόμενη έκθεση στον ήλιο τις πιο «ασφαλείς» ώρες (πριν από τις 10 το πρωί ή μετά τις 5 το απόγευμα) για 10′, καθώς χάρη σε αυτήν το σώμα μπορεί να τη συνθέσει μόνο του.

Διάβασε περισσότερα στο Elle.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i