Κανένα άγχος: Υπάρχει ένας φυσικός τρόπος να μένουμε ήρεμοι ακόμα και υπό πίεση

Δώσε στον εαυτό σου τη φροντίδα που χρειάζεται και του αξίζει.

άγχος iStock

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για το άγχος επιστημονικά και τεκμηριωμένα, τότε πρέπει να το ορίσουμε ως μία ιδιοσυγκρασιακή απάντηση σε εξωτερικές και εσωτερικές προκλήσεις που σχετίζονται με συμπεριφορικές ή μοριακές προσαρμογές. Αν πάλι θέλουμε να μιλήσουμε για αυτό εμπειρικά, το άγχος είναι η αντίδρασή μας απέναντι σε καταστάσεις που δυσκολευόμαστε να αντιληφθούμε ή που αντιλαμβανόμαστε ως πιεστικές, και όταν χτυπάει την πόρτα μας, επιδρά στον καθένα από μας με μοναδικό τρόπο. Θα ήταν παράλογο να πιστέψουμε πως ο βαθμός επιρροής ή και παρεμβολής του στην καθημερινή μας ζωή και στην ψυχολογία μας είναι πάντα ο ίδιος, αφού για άλλους από εμάς δρα ευεργετικά, κινητοποιώντας μας να εκφραστούμε και να δημιουργήσουμε, ενώ πολλούς από εμάς μας αποδιοργανώνει, διαταράσσοντας παράλληλα και την ψυχολογική μας κατάσταση.

4 εκδηλώσεις άγχους που μπορεί να μην έχεις αντιληφθεί, αλλά αξίζει να δώσεις βάση

Δείτε περισσότερα στο missbloom.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i