Μπαομπάμπ, μάκα, σιταρόχορτο: Οι σκόνες είναι η νέα γενιά συμπληρωμάτων: Να τι πρέπει να ξέρεις για κάθε ένα

Η τάση που θέλει τις σκόνες να είναι το νέο- ακόμα πιο healthy – συμπλήρωμα, είναι εδώ. Τι διαλέγουμε;

06.08.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Αναστασία Δ. Κόκκαλη, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος (kokkali.blogspot.gr).

Σε δεκάδες νέα συμπληρώματα σε μορφή σκόνης στην αγορά αναφέρεται ότι θα ενισχύσουν την υγεία σου – ισχύει όμως αυτό; Διαβάσαμε τις τελευταίες έρευνες και τις συμβουλές top ειδικών για να βρούμε τις σούπερ σκόνες που αξίζει να προσφέρεις στον οργανισμό σου.

Ξαφνικά, τα συμπληρώματα παρασκευάζονται από ρίζες φυτών, λαχανικά και φύκια και γεμίζουν τα ράφια των καταστημάτων παραγκωνίζοντας τις σκόνες πρωτεϊνών. «Είτε επειδή αποτελούν μια φόρμουλα με βασικά συστατικά που δεν περιλαμβάνονται στη διατροφή μας, είτε επειδή μας παρέχουν μία επιπλέον μερίδα λαχανικών, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να αγοράσουν αυτά τα προϊόντα» εξηγεί ο Brian Tanzer, διατροφολόγος και διευθυντής επιστημονικού τομέα της εταιρείας Vitamin Shoppe.

Η έρευνα που κάναμε θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις τις ουσίες που αξίζουν την προσοχή σου.
Οι «σκόνες» που θα βρεις εδώ έχουν ιδιότητες που τις υποστηρίζουν πολλές και σοβαρές έρευνες.

Μπαομπάμπ (baobab)

Αυτή η σούπερ σκόνη που παρασκευάζεται από ένα αφρικανικό πράσινο φρούτο παρέχει
6 γρ. φυτικές ίνες ανά μερίδα (2 κ.σ.) – περίπου το 1/4 από τα 25 γρ. που χρειάζεσαι
καθημερινά. Ακόμα καλύτερα, περιέχει και διαλυτές και αδιάλυτες ίνες, ενώ σχεδόν όλα τα συμπληρώματα περιέχουν κυρίως διαλυτές, το είδος που συμβάλλει στην απομάκρυνση της επιπλέον χοληστερίνης από το σώμα και ελέγχει το επίπεδο του σακχάρου ώστε να έχεις σταθερά επίπεδα ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες όμως είναι αυτές που σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη για περισσότερες ώρες και ενθαρρύνουν την τροφή να αποβληθεί από το έντερο, παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο στον έλεγχο του βάρους.

Το μπαομπάμπ περιέχει, επίσης, περίπου το 1/4 από τις ημερήσιες ανάγκες σου σε βιταμίνη C, ένα αντιοξειδωτικό που ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και μπορεί επίσης να ενισχύσει την απόδοσή σου στο γυμναστήριο. Σε πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας τονίζεται ότι άνθρωποι με χαμηλά επίπεδα βιταμίνης C είχαν επίσης χαμηλότερη V02 max (αεροβική ικανότητα) από εκείνους με τα υψηλότερα επίπεδα C. Η φυσική τους κατάσταση βελτιώθηκε όταν άρχισαν να παίρνουν συμπλήρωμα της συγκεκριμένης βιταμίνης.

▶How to: Η σκόνη του μπαομπάμπ έχει ήπια γεύση. Ανάμειξέ τη με νερό ή πρόσθεσέ τη στο smoothie σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Γιατί ανατριχιάζεις; Γιατί μουλιάζουν τα χέρια; Τι δείχνει το φτέρνισμα και ο λόξυγγας; Όσα δείχνουν οι μηχανισμοί άμυνας του σώματος

Γιατί μουλιάζουν τα δάχτυλά σου μέσα στο νερό; Γιατί ανατριχιάζεις; Τι συμβαίνει και παθαίνεις λόξυγγα; Το σώμα σου… μιλάει!

6 απόλυτα φυσικοί τρόποι για ενέργεια στη στιγμή (και το μαγικό smoothie!)

Απόκτησε ενέργεια και ενεργοποίησε το μεταβολισμό σου με τις 6 τεχνικές που είναι εύκολα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητά σου.

Κάθε πότε να αλλάζω τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες; (πιο συχνά απ’ όσο νόμιζες!)

Εσύ κάθε πότε αλλάζεις τα σεντόνια σου; Κάθε εβδομάδα, κάθε δύο εβδομάδες ή κάθε μήνα; Και τι σχέση έχει η αλλαγή στα σεντόνια με την καλή υγεία σου; Ιδού.

Αυτές είναι οι 20 βασικές γυναικείες ορμόνες! Πώς σε επηρεάζουν και πώς μπορείς να τις επηρεάσεις εσύ;

Σε παχαίνουν, σε αδυνατίζουν, σε θυμώνουν, σου δημιουργούν σπυράκια. Μάθε τα πάντα για τις γυναικείες ορμόνες με τις οδηγίες του ενδοκρινολόγου.

Διατροφή για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου: Μερικές καλές επιλογές: Λευκό ρύζι, πουρές πατάτας, γλυκοπατάτα, κολοκύθα, κομπόστα με ξεφλουδισμένο αχλάδι.

#shapegreece