Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Επιχείρηση επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Σε 14 ημέρες το επίμονο κοιλιακό λίπος θα φύγει.

09.05.2017

εχεις διαβασει

Η διαιτολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου, MMedSci, διδάκτορας του
Πανεπιστημίου του Surrey, κλινικής διαιτολόγος-διατροφολόγος, Γενικό
Νοσοκομείο «Ασκληπιείο Βούλας» μας δίνει το πλάνο διατροφής χαμηλής σε υδατάνθρακες και σάκχαρα για επίπεδη κοιλιά με δίαιτα που διώχνει το επίμονο λίπος στην κοιλιά.

  • Kάποιες γυναίκες έχουν την τάση να αποθηκεύουν λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και δυσκολεύονται να χάσουν βάρος με μια κλασική υποθερμιδική διατροφή.
  • Άλλες έχουν ευαισθησία ή δυσανεξία σε πολλά τρόφιμα τα οποία προκαλούν συμπτώματα όπως τυμπανισμό, αέρια, ή, με απλά λόγια, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου.

Το πλάνο αυτό καταπολεμά και τις δύο περιπτώσεις για επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Το συγκεκριμένο διατροφικό σχήμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εξυπηρετεί την απώλεια του ενδοκοιλιακού λίπους και την ελαχιστοποίηση των γαστρεντερικών συμπτωμάτων.

ΗΜΕΡΑ 1η
Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου με 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate (απομονωμένη) με γεύση βανίλια,
2 κ.σ. σπόρους chia. Ετοίμασε το μείγμα από το προηγούμενο βράδυ, βάλ’ το σε γυάλινο βαζάκι και πάγωσέ το στο ψυγείο. Την επόμενη μέρα οι σπόροι chia θα το έχουν μετατρέψει σε κρέμα. Μπορείς να την πάρεις μαζί σου στη δουλειά. Συνόδευσε με μισό μήλο.

• Μεσημεριανό Σαλάτα με 60 γραμμ. τόνο σε νερό, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 1 μικρό αγγούρι, 10 ελιές, 4 κ.γ. ελαιόλαδο και 1/2 κ.γ. μουστάρδα.
• Απογευματινό Δέκα άψητα αμύγδαλα.
• Βραδινό Μπούτι φιλέτο κοτόπουλου (125 γραμμ.) στο φούρνο με λεμόνι και 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 φλιτζάνι κολοκυθάκια στον ατμό με 3 κ.γ. βιολογικό βούτυρο ή και 3 ντοματίνια.

Η σαλάτα είναι σημαντική

ΗΜΕΡΑ 2η
• Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia. Συνόδευσε με 1 ακτινίδιο.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με ψητό κοτόπουλο (60 γραμμ.), 2 φλιτζάνια ρόκα και βαλεριάνα, 4 κ.γ. ελαιόλαδο και 1 κ.γ. μηλόξιδο.
• Απογευματινό Δέκα άψητα φουντούκια.
• Βραδινό Φιλέτο σολομού (125 γραμμ.) ψητό, 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 φλιτζάνι πράσινα φασολάκια στον ατμό με 3 κ.γ. βιολογικό βούτυρο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Η κλασική σούπα βισισουάζ με πράσα και πατάτες από τη Σοφία Μάργαρη είναι ό,τι πιο νόστιμο και εύκολο θα δοκιμάσεις σήμερα!

«Αυτή η σούπα με πράσα σερβίρεται και παγωμένη. Απλά χρησιμοποίησε αγγούρι αντί για πατάτες».

Από πού έρχονται οι τροφές που τρώμε; Η Zooey Deschanel απαντά με μια σειρά ντοκιμαντέρ στο Facebook για να ξέρουμε τι τρώμε

Εσύ γνωρίζεις την προέλευση των τροφίμων που καταναλώνεις; Είσαι σίγουρη πως ξέρεις σε ποια φάρμα μεγάλωσε το κοτόπουλο που έφαγες σήμερα;

Κουλουράκια ολικής άλεσης με φιστικοβούτυρο, βρόμη και ελάχιστη ζάχαρη (και λίγη μαρμελάδα!)

Ό,τι πρέπει για τα παιδιά! Με αλεύρι ολικής, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φιστικοβούτυρο; Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Ποια είναι τα καλύτερα αλείμματα φγια μία φέτα ψωμί; Κάνουμε crash test στις πιο γνωστές επιλογές!

8 συνήθειες που «ταράζουν» το μεταβολισμό σου!

Η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin μας εξηγεί ποιοι είναι οι μικροί “καταστροφείς” του μεταβολισμού σου, οι οποίοι καθυστερούν την απώλεια των κιλών σου.

Γιατί έχεις φούσκωμα και τι να φας (και οι τροφές που θες για επίπεδη κοιλιά)

Flat στομάχι: Μήπως αποτελεί όνειρο για σένα; Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που έχεις φούσκωμα κι όχι επίπεδη κοιλιά;

#shapegreece