Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Επιχείρηση επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Σε 14 ημέρες το επίμονο κοιλιακό λίπος θα φύγει.

09.05.2017

εχεις διαβασει

Η διαιτολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου, MMedSci, διδάκτορας του
Πανεπιστημίου του Surrey, κλινικής διαιτολόγος-διατροφολόγος, Γενικό
Νοσοκομείο «Ασκληπιείο Βούλας» μας δίνει το πλάνο διατροφής χαμηλής σε υδατάνθρακες και σάκχαρα για επίπεδη κοιλιά με δίαιτα που διώχνει το επίμονο λίπος στην κοιλιά.

  • Kάποιες γυναίκες έχουν την τάση να αποθηκεύουν λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και δυσκολεύονται να χάσουν βάρος με μια κλασική υποθερμιδική διατροφή.
  • Άλλες έχουν ευαισθησία ή δυσανεξία σε πολλά τρόφιμα τα οποία προκαλούν συμπτώματα όπως τυμπανισμό, αέρια, ή, με απλά λόγια, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου.

Το πλάνο αυτό καταπολεμά και τις δύο περιπτώσεις για επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Το συγκεκριμένο διατροφικό σχήμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εξυπηρετεί την απώλεια του ενδοκοιλιακού λίπους και την ελαχιστοποίηση των γαστρεντερικών συμπτωμάτων.

ΗΜΕΡΑ 1η
Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου με 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate (απομονωμένη) με γεύση βανίλια,
2 κ.σ. σπόρους chia. Ετοίμασε το μείγμα από το προηγούμενο βράδυ, βάλ’ το σε γυάλινο βαζάκι και πάγωσέ το στο ψυγείο. Την επόμενη μέρα οι σπόροι chia θα το έχουν μετατρέψει σε κρέμα. Μπορείς να την πάρεις μαζί σου στη δουλειά. Συνόδευσε με μισό μήλο.

• Μεσημεριανό Σαλάτα με 60 γραμμ. τόνο σε νερό, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 1 μικρό αγγούρι, 10 ελιές, 4 κ.γ. ελαιόλαδο και 1/2 κ.γ. μουστάρδα.
• Απογευματινό Δέκα άψητα αμύγδαλα.
• Βραδινό Μπούτι φιλέτο κοτόπουλου (125 γραμμ.) στο φούρνο με λεμόνι και 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 φλιτζάνι κολοκυθάκια στον ατμό με 3 κ.γ. βιολογικό βούτυρο ή και 3 ντοματίνια.

Η σαλάτα είναι σημαντική

ΗΜΕΡΑ 2η
• Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia. Συνόδευσε με 1 ακτινίδιο.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με ψητό κοτόπουλο (60 γραμμ.), 2 φλιτζάνια ρόκα και βαλεριάνα, 4 κ.γ. ελαιόλαδο και 1 κ.γ. μηλόξιδο.
• Απογευματινό Δέκα άψητα φουντούκια.
• Βραδινό Φιλέτο σολομού (125 γραμμ.) ψητό, 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 φλιτζάνι πράσινα φασολάκια στον ατμό με 3 κ.γ. βιολογικό βούτυρο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πρωτότυπο κέικ με κουρκουμά (μπορεί να γίνει και νηστήσιμο)

Ένα λαχταριστό κέικ με κουρκουμά (γνωστό και ως sfouf) με το οποίο μπορείς να συνοδεύσεις και τον καφέ σου και να το κάνεις και νηστήσιμο.

Υγιεινές τηγανίτες με μπανάνα για τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες υγιεινές για το πρωινό σου με αυγά και μπανάνες

Spring Detox Δίαιτα: Πλάνο διατροφής 21 ημερών από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη (χωρίς κρέας!)

Κάνε την αποτοξινωτική και χορτοφαγική διατροφή που δημιιούργησε για το Shape.gr η Αναστασία Κόκκαλη.

Shape Tested: Cookies με βρόμη και κανέλα από τη διατροφολόγο Κλειώ Χούπη

Αυτά τα cookies με βρόμη μπορείς να τα καταναλώσεις για πρωινό ή σνακ και είναι έτοιμα σε μόλις 15 λεπτά! Kαι καλύτερο: Έχουν μόνο 77 θερμίδες το ένα!

Ζυμαρικά και δημητριακά ολικής άλεσης: Γιατί να τα προτιμήσεις και ποιοι πρέπει να τα αποφεύγουν

Γιατί να προτιμήσω ολικής αλέσεως ζυμαρικά και δημητριακά; Τι προτείνει η διατροφολόγος Ανδρονίκη Πάντα;

#shapegreece