Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Πλάνο διατροφής που ενισχύει το ανοσοποιητικό από την Αναστασία Κόκκαλη!

Το κρύο θέλει τις σωστές τροφές για γερό ανοσοποιητικό. Δες το πλάνο διατροφής από την διαιτολόγο

02.12.2016

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, kokkali.blogspot.gr

Πέφτει η θερμοκρασία και οι θρεπτικές απαιτήσεις ανεβαίνουν! Τώρα το χειμώνα, το σώμα μας έχει ανάγκη από τρόφιμα που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό και διατηρούν τη σωστή θερμοκρασία του οργανισμού.

Το μυστικό είναι να επιλέγουμε πάντα εποχιακά τρόφιμα!

ΠΡΩΙΝΟ:

1. Porridge – χυλός με νιφάδες βρώμης, με Goji berries, μέλι, κανέλα , 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι ανάμεικτο με γκρέιπφρουτ

2. 2 φέτες πολύσπορο ψωμί με ταχίνι ολικής αλέσεως και μέλι, 1 πορτοκάλι και 1 ακτινίδιο

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:

1 χούφτα καρύδια, μπανάνα και ζεστό πράσινο τσάι

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:

1. Σούπα λαχανικών με φιλέτο ψαριού ή κρέατος – καρότο, κολοκυθάκι, σέλινο, πατάτα, λάχανο, πράσο, και Σαλάτα κουνουπίδι και μπρόκολο

2. Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας και λαχανικά, τυρί , Σαλάτα με βραστά κολοκυθάκια

3. Ρεβίθια φούρνου με αναποφλοίωτο ρύζι, ελιές, Σαλάτα χόρτα

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:

Ρυζόγαλο με στέβια και κανέλα, Μήλο

ΒΡΑΔΥΝΟ:

1. Ομελέτα με μανιτάρια και πράσινες πιπεριές, με βρώμη και τυρί, 1 φέτα πολύσπορο ψωμί, 2 ακτινίδια

2. Σαλάτα κουνουπίδι με τυρί cottage cheese, 1 αχλάδι

3. Μανιταρόσουπα, κριθαρένιο παξιμάδι, 1 μπανάνα

Σημειώσεις:

1. Συστήνονται 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη κάθε μέρα

2. Πρόσθεσε τσίλι, μαύρο πιπέρι, πιπέρι καγιέν και κουρκουμά όσο πιο συχνά μπορείς.

3. Πιες νερό ακόμη και όταν δεν διψάς

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

Γλυκές και αλμυρές τάρτες από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη
Γλυκές και αλμυρές τάρτες από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη

O αγαπημένος μας food blogger μάς προτείνει τρεις διαφορετικές και πρωτότυπες τάρτες

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

#shapegreece