Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Sea Diet: Το πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα σε ένα μήνα από τη διατροφόλόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, τέσσερα κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Με τη δίαιτα της ειδικού γίνεται!

12.07.2017

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, http://kokkali.blogspot.gr/

THE SEA DIET: Η απώλεια πόντων και λίπους είναι περισσότερο επιθυμητά τώρα παρά ποτέ! Τα μαγιο και τα σορτσάκια ‘επιβάλλουν’ καλύτερες διατροφικές επιλογές!

«Η σωστή διατροφή εκτός από αδυνάτισμα θα σου προσφέρει και ‘ένα ωραίο ενυδατωμένο δέρμα», τονίζει η ειδικός.

Ξεκίνα από σήμερα το πλάνο που σου προτείνω και αν το συνδυάσεις με καθημερινή προπόνηση 1 ώρας σε 1 μήνα θα είσαι κατά 4 κιλά ελαφρύτερη, ανάλογα φυσικά το περιττό σωματικό λίπος που υπάρχει.

 

Οδηγίες για τη δίαιτα

  • Απόφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη π.χ. παγωτό, μπισκότα, κρουασάν, σοκολάτα
  • Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
  • Φτιάξε τσάι με πράσινο τσάι, λουίζα και σημύδα για ενίσχυση του μεταβολισμού και εξαφάνιση της κυτταρίτιδας
  • 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
  • Περιόρισε τα ποτά σε 4 ποτήρια κρασί ή μπίρα / εβδομάδα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η δίαιτα πριν την παραλία: Χάσε 4-6 κιλά σε 4 εβδομάδες με το πλάνο της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη

Πρωινό:

1 φέτα ψωμί ολικής με ανάλατο φυστικοβούτυρο και 1 μπανάνα

Γιαούρτι 2%, με ανάλατους κολοκυθόσπορους, σταφίδες, goji berries, και κανέλα

1 ποτ αριάνι, 2 κουτ σούπας βρώμη, 1 μπανάνα, 1 κουτ γλ λιναρόσπορος και 1 κουτ γλ μέλι

 

Δεκατιανό

20 κεράσια, και 1 ροδάκινο

 

Μεσημεριανό:

Ψάρι ψητό ή βραστό με σαλάτα ωμών λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα

Τουρλού με 60γρ τυρί Light, και σαλάτα με ντομάτα – αγγούρι

Φακές ή φασόλια με καστανό ρύζι ή κινόα και Σαλάτα με βραστά λαχανικά

 

Απογευματινό:

Καρπούζι και πεπόνι

 

Βραδινό:

Αβοκάντο με ντοματίνια

2 βραστά αυγά με σαλάτα ντομάτα

Cottage cheese με πεπόνι και καρπούζι

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πρωτότυπο κέικ με κουρκουμά (μπορεί να γίνει και νηστήσιμο)

Ένα λαχταριστό κέικ με κουρκουμά (γνωστό και ως sfouf) με το οποίο μπορείς να συνοδεύσεις και τον καφέ σου και να το κάνεις και νηστήσιμο.

Υγιεινές τηγανίτες με μπανάνα για τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες υγιεινές για το πρωινό σου με αυγά και μπανάνες

Spring Detox Δίαιτα: Πλάνο διατροφής 21 ημερών από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη (χωρίς κρέας!)

Κάνε την αποτοξινωτική και χορτοφαγική διατροφή που δημιιούργησε για το Shape.gr η Αναστασία Κόκκαλη.

Shape Tested: Cookies με βρόμη και κανέλα από τη διατροφολόγο Κλειώ Χούπη

Αυτά τα cookies με βρόμη μπορείς να τα καταναλώσεις για πρωινό ή σνακ και είναι έτοιμα σε μόλις 15 λεπτά! Kαι καλύτερο: Έχουν μόνο 77 θερμίδες το ένα!

Ζυμαρικά και δημητριακά ολικής άλεσης: Γιατί να τα προτιμήσεις και ποιοι πρέπει να τα αποφεύγουν

Γιατί να προτιμήσω ολικής αλέσεως ζυμαρικά και δημητριακά; Τι προτείνει η διατροφολόγος Ανδρονίκη Πάντα;

#shapegreece