Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

13.09.2017

εχεις διαβασει

Είτε φταίει η περίοδος, είτε έφαγες κάτι που σε φούσκωσε, υπάρχει τρόπος να δεις την πρησμένη σου κοιλίτσα να πέφτει, μέσα σε ένα βράδυ.
Πιπέρι καγιέν:

Η καψαΐνη στο πιπέρι καγιέν μειώνει τα αέρια και το φούσκωμα και αυξάνει την κυκλοφορία των ενζύμων της πέψη στο έντερό σου. Η καψαΐνη άλλωστε, σκοτώνει τα κακά βακτήρια στην κοιλιά, μειώνοντας κι έτσι τα αέρια.

Γιαούρτι:

Τα προβιοτικά στο γιαούρτια, αυτά τα καλά βακτήρια που βοηθούν στην σωστή λειτουργία της πέψης, θα βοηθήσουν την πρησμένη κοιλίτσα να πέσει σε ένα βράδυ. Προσοχή, όμως, μην επιλέξεις κάποιο επιδόρπιο γιαουρτί γεμάτο ζάχαρη αλλά αντίθετα επίλεξε πραγματικό γιαούρτι και απόλαυσέ το με φρέσκα κομμένα φρούτα, όπως τα μούρα ή φέτες γκρέιπφρουτ.

ginger
Τζίντζερ:

Το αντιφλεγμονώδες τζίντζερ, με αντιβακτηριδιακές ιδιότητες, θα κάμψουν άμεσα το φούσκωμα. Το ένζυμο ζίγγιβερ βοηθά στην καλύτερη πέψη και καλύτερη διάσπαση της πρωτεΐνης. Φτιάξε σήμερα το βράδυ ένα τσάι με τζίντζερ και δες το έντερό σου να χαλαρώνει και το φούσκωμα να εξαφανίζεται.

Σπόροι μάραθου:

Όπως και το τζίντζερ, έτσι και μια χούφτα σπόρων μάραθου, έχει βρεθεί πως μειώνει το φούσκωμα, τα αέρια ενώ έχει και αντιφλεγμονώδη ιδιότητες. Οι ενώσεις ανηθόλη, φενχόνη και εστραγόλη στους σπόρους μάραθου έχουν αντισπασμωδικές ιδιότητες και χαλαρώνουν τους μυς του εντέρου, επιτρέποντας στα αέρια να φύγουν.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Η κλασική σούπα βισισουάζ με πράσα και πατάτες από τη Σοφία Μάργαρη είναι ό,τι πιο νόστιμο και εύκολο θα δοκιμάσεις σήμερα!

«Αυτή η σούπα με πράσα σερβίρεται και παγωμένη. Απλά χρησιμοποίησε αγγούρι αντί για πατάτες».

Από πού έρχονται οι τροφές που τρώμε; Η Zooey Deschanel απαντά με μια σειρά ντοκιμαντέρ στο Facebook για να ξέρουμε τι τρώμε

Εσύ γνωρίζεις την προέλευση των τροφίμων που καταναλώνεις; Είσαι σίγουρη πως ξέρεις σε ποια φάρμα μεγάλωσε το κοτόπουλο που έφαγες σήμερα;

Κουλουράκια ολικής άλεσης με φιστικοβούτυρο, βρόμη και ελάχιστη ζάχαρη (και λίγη μαρμελάδα!)

Ό,τι πρέπει για τα παιδιά! Με αλεύρι ολικής, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φιστικοβούτυρο; Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Ποια είναι τα καλύτερα αλείμματα φγια μία φέτα ψωμί; Κάνουμε crash test στις πιο γνωστές επιλογές!

8 συνήθειες που «ταράζουν» το μεταβολισμό σου!

Η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin μας εξηγεί ποιοι είναι οι μικροί “καταστροφείς” του μεταβολισμού σου, οι οποίοι καθυστερούν την απώλεια των κιλών σου.

Γιατί έχεις φούσκωμα και τι να φας (και οι τροφές που θες για επίπεδη κοιλιά)

Flat στομάχι: Μήπως αποτελεί όνειρο για σένα; Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που έχεις φούσκωμα κι όχι επίπεδη κοιλιά;

#shapegreece