Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 τροφές με τυροσίνη, φολικό οξύ και καλά λιπαρά που αυξάνουν τη δημιουργικότητά σου

Η δημιουργικότητά σου αγγίζει το… ναδίρ, αναζωπύρωσέ τη με το σωστό φαγητό.

12.06.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD (www.somaygies.gr)

Αβγό

Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ βρέθηκε πως μετά την κατανάλωση σπανακιού ή αβγού οι συμμετέχοντες αντέδρασαν πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια σε εργασίες που απαιτούσαν επίλυση προβλήματος. Ο λόγος; Η τυροσίνη, το αμινοξύ που είναι πρόδρομο της ντοπαμίνης, του νευροδιαβιβαστή της εγρήγορσης. Βρίσκεται, επίσης, σε τροφές όπως το τυρί κότατζ και η σόγια.

Μαυρομάτικα φασόλια

Τα φλαβονοειδή που περιέχουν μπαίνουν στην κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο, ενώ τα υψηλά επίπεδα φολικού οξέος μπορεί να συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάκληση και επεξεργασία πληροφοριών.

Πράσινο τσάι

Μελέτες δείχνουν πως αυτό το αρωματικό ρόφημα μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή των εγκεφαλικών κυττάρων. Επίσης, προστατεύει από ορισμένα ένζυμα που εμποδίζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.


Καρύδια

Δε μοιάζουν μόνο με μίνι εγκέφαλο! Είναι γεμάτα με λινολεϊκά λιπαρά
οξέα, τα οποία σταθεροποιούν τα επίπεδα της σεροτονίνης – ένα χημικό του
εγκεφάλου με χαλαρωτική δράση. Σύμφωνα με την Κλινική Mayo, όταν είμαστε
ήρεμοι, έχουμε περισσότερη ενέργεια, βελτιωμένη συγκέντρωση και μεγαλύτερη
ικανότητα να διαχειριστούμε τυχόν προβλήματα.

Αβοκάντο

Περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμινών του συμπλέγματος Β, που υποστηρίζουν την καλή διάθεση, και μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία συμβάλλουν στην καλή κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο βοηθώντας το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο να λειτουργούν σε όλο τους το δυναμικό και να συνδέονται σωστά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τα 7 καλύτερα και δοκιμασμένα σνακ για μετά την άσκηση

Διάβασε τα σνακ για μετά την προπόνηση που προτιμούν οι διαιτολόγοι και κλέψε ιδέες.

Νευρική ανορεξία και παχυσαρκία: Γιατί ενισχύονται ταυτόχρονα οι διατροφικές διαταραχές στην Ελλάδα;

Παχυσαρκία- Νευρική Ανορεξία: Ακόμη και αν δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά, αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.

Ξύπνα πιο αδύνατη! 7 εύκολοι τρόποι να χάσεις κιλά

Οι τρόποι να χάσεις κιλά: O συγγραφέας του βιβλίου Zero Belly Diet μοιράζεται μαζί σου δοκιμασμένα tips για να χάσεις κοιλιακό βάρος και να νιώθεις πιο αδύνατη.

Πρέπει να τρως γλυκά! Κι όμως οι «λαχταριστές τροφές» μπορούν να σε αδυνατίσουν;

Ήξερες πως, αν συμπεριλάβεις στη διατροφή σου απολαυστικές τροφές, μπορεί να χάσεις πιο εύκολα κιλά;

Αυγά καγιανά σε αβοκάντο τοστ: Η συνταγή του Σάκη Ρουβά που έγινε viral

Συνταγές για αβοκάντο τοστ θα βρεις πολλές. Συνταγή για αβοκάντο τοστ με ελληνικό χρώμα και γεύση, μόνο ο Σάκης Ρουβάς θα μπορούσε να εμπνευστεί.

7 υγιεινές διατροφικές συνήθειες να ακολουθήσεις τώρα και για πάντα (έτσι θα είσαι υγιής και με ωραίο σώμα χωρίς κόπο)

Η σωστή διατροφή δεν χρειάζεται να είναι κουραστική ούτε βαρετή. Αρκεί να υιοθετήσεις μερικές υγιεινές διατροφικές συνήθειες που θα αλλάξουν για πάντα τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το φαγητό.

#shapegreece