Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 τροφές με τυροσίνη, φολικό οξύ και καλά λιπαρά που αυξάνουν τη δημιουργικότητά σου

Η δημιουργικότητά σου αγγίζει το… ναδίρ, αναζωπύρωσέ τη με το σωστό φαγητό.

12.06.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD (www.somaygies.gr)

Αβγό

Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ βρέθηκε πως μετά την κατανάλωση σπανακιού ή αβγού οι συμμετέχοντες αντέδρασαν πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια σε εργασίες που απαιτούσαν επίλυση προβλήματος. Ο λόγος; Η τυροσίνη, το αμινοξύ που είναι πρόδρομο της ντοπαμίνης, του νευροδιαβιβαστή της εγρήγορσης. Βρίσκεται, επίσης, σε τροφές όπως το τυρί κότατζ και η σόγια.

Μαυρομάτικα φασόλια

Τα φλαβονοειδή που περιέχουν μπαίνουν στην κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο, ενώ τα υψηλά επίπεδα φολικού οξέος μπορεί να συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάκληση και επεξεργασία πληροφοριών.

Πράσινο τσάι

Μελέτες δείχνουν πως αυτό το αρωματικό ρόφημα μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή των εγκεφαλικών κυττάρων. Επίσης, προστατεύει από ορισμένα ένζυμα που εμποδίζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.


Καρύδια

Δε μοιάζουν μόνο με μίνι εγκέφαλο! Είναι γεμάτα με λινολεϊκά λιπαρά
οξέα, τα οποία σταθεροποιούν τα επίπεδα της σεροτονίνης – ένα χημικό του
εγκεφάλου με χαλαρωτική δράση. Σύμφωνα με την Κλινική Mayo, όταν είμαστε
ήρεμοι, έχουμε περισσότερη ενέργεια, βελτιωμένη συγκέντρωση και μεγαλύτερη
ικανότητα να διαχειριστούμε τυχόν προβλήματα.

Αβοκάντο

Περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμινών του συμπλέγματος Β, που υποστηρίζουν την καλή διάθεση, και μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία συμβάλλουν στην καλή κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο βοηθώντας το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο να λειτουργούν σε όλο τους το δυναμικό και να συνδέονται σωστά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα και με μόνο 255 θερμίδες.

Ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν (αλλά δεν παχαίνουν) από τη διαιτολόγο!

Υπέροχες ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν από την διατροφολόγο- διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου. Δοκίμασέ τες σήμερα και χόρτασε την πείνα σου έξυπνα.

Βάφλες ΧΩΡΙΣ γλουτένη ή ζάχαρη με σος σοκολάτας και λίγες θερμίδες!

Αυτές οι γεμάτες σοκολάτα βάφλες χωρίς γλουτένη σερβίρονται με μία ζεστή σoς σοκολάτας. Είναι σα να τρως γλυκό για πρωινό!

Ο περίεργος παράγοντας που ανοίγει την όρεξη

Πώς οι λιγούρες συνδέονται με τα μικρόβια που υπάρχουν στο στομάχι σου; Μια νέαέρευνα υποστηρίζει πως η σχέση των δύο παραπάνω είναι τέτοια που σε ωθεί στις διατροφικές παρασπονδίες.

Η light συνταγή για hot dog: πώς θα το φτιάξεις μόνο με 291 θερμίδες!

Πώς θα φτιάξεις ένα υγιεινό Hot Dog αποτελεί ζήτημα. Το Shape.gr το λύνει. 

3 ροφήματα που (δεν το πιστεύεις αλλά) προστατεύουν την επιδερμίδα το καλοκαίρι

Ιδού, τρία ροφήματα που όσο κι αν δεν το πιστεύεις, βοηθούν την επιδερμίδα μας το καλοκαίρι.

#shapegreece