Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 τροφές με τυροσίνη, φολικό οξύ και καλά λιπαρά που αυξάνουν τη δημιουργικότητά σου

Η δημιουργικότητά σου αγγίζει το… ναδίρ, αναζωπύρωσέ τη με το σωστό φαγητό.

12.06.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD (www.somaygies.gr)

Αβγό

Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ βρέθηκε πως μετά την κατανάλωση σπανακιού ή αβγού οι συμμετέχοντες αντέδρασαν πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια σε εργασίες που απαιτούσαν επίλυση προβλήματος. Ο λόγος; Η τυροσίνη, το αμινοξύ που είναι πρόδρομο της ντοπαμίνης, του νευροδιαβιβαστή της εγρήγορσης. Βρίσκεται, επίσης, σε τροφές όπως το τυρί κότατζ και η σόγια.

Μαυρομάτικα φασόλια

Τα φλαβονοειδή που περιέχουν μπαίνουν στην κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο, ενώ τα υψηλά επίπεδα φολικού οξέος μπορεί να συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάκληση και επεξεργασία πληροφοριών.

Πράσινο τσάι

Μελέτες δείχνουν πως αυτό το αρωματικό ρόφημα μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή των εγκεφαλικών κυττάρων. Επίσης, προστατεύει από ορισμένα ένζυμα που εμποδίζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.


Καρύδια

Δε μοιάζουν μόνο με μίνι εγκέφαλο! Είναι γεμάτα με λινολεϊκά λιπαρά
οξέα, τα οποία σταθεροποιούν τα επίπεδα της σεροτονίνης – ένα χημικό του
εγκεφάλου με χαλαρωτική δράση. Σύμφωνα με την Κλινική Mayo, όταν είμαστε
ήρεμοι, έχουμε περισσότερη ενέργεια, βελτιωμένη συγκέντρωση και μεγαλύτερη
ικανότητα να διαχειριστούμε τυχόν προβλήματα.

Αβοκάντο

Περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμινών του συμπλέγματος Β, που υποστηρίζουν την καλή διάθεση, και μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία συμβάλλουν στην καλή κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο βοηθώντας το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο να λειτουργούν σε όλο τους το δυναμικό και να συνδέονται σωστά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

8 αγαπημένοι διαιτολόγοι του Shape μοιράζονται τις αγαπημένες τους συνταγές και τις τροφές που προτιμούν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2017, η οποία γιορτάζεται σήμερα, 16 Οκτωβρίου, ζητήσαμε από τους αγαπημένους διαιτολόγους του Shape και Shape.gr να μας αποκαλύψουν την αγαπημένη τους υγιεινή τροφή, συνταγή ή και ολόκληρο γεύμα!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: ΑΥΤΕΣ είναι οι 10 αρχές για υγιεινή διατροφή και ωραίο σώμα!

Οι βασικές αρχές για σωστή διατροφή κρύβουν γεύση και υγεία: 10 βασικές διατροφικές αρχές, όπως αυτές προκύπτουν από τις πιο σύγχρονες έρευνες που αφορούν την καλή υγεία και τη μακροζωία.

Αυγά μπένεντικτ με σος ολαντέζ από αβοκάντο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Ο Μάνος Δημητρούλης ετοιμάζει αυγά benedict με σος hollandaise από αβοκάντο, μια συνταγή που θα λατρέψεις.

Υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας ετοιμάζει υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο δοκιμασμένα από την ίδια και την οικογένειά της.

Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Η Σταυρούλα Κρίκη ετοιμάζει μπιφτέκια σολομού με υπέροχη γεύση και λίγες θερμίδες. Δοκίμασε τη συνταγή της ειδικού και θα μας θυμηθείς.

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου μας ετοιμάζει εύκολη σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά γιατί οι σαλάτες δεν μπορούν να γίνουν πιάτο και του φθινοπώρου.

#shapegreece