Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 τροφές με τυροσίνη, φολικό οξύ και καλά λιπαρά που αυξάνουν τη δημιουργικότητά σου

Η δημιουργικότητά σου αγγίζει το… ναδίρ, αναζωπύρωσέ τη με το σωστό φαγητό.

20.03.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD (www.somaygies.gr)

Αβγό

Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ βρέθηκε πως μετά την κατανάλωση σπανακιού ή αβγού οι συμμετέχοντες αντέδρασαν πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια σε εργασίες που απαιτούσαν επίλυση προβλήματος. Ο λόγος; Η τυροσίνη, το αμινοξύ που είναι πρόδρομο της ντοπαμίνης, του νευροδιαβιβαστή της εγρήγορσης. Βρίσκεται, επίσης, σε τροφές όπως το τυρί κότατζ και η σόγια.

Μαυρομάτικα φασόλια

Τα φλαβονοειδή που περιέχουν μπαίνουν στην κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο, ενώ τα υψηλά επίπεδα φολικού οξέος μπορεί να συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάκληση και επεξεργασία πληροφοριών.

Πράσινο τσάι

Μελέτες δείχνουν πως αυτό το αρωματικό ρόφημα μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή των εγκεφαλικών κυττάρων. Επίσης, προστατεύει από ορισμένα ένζυμα που εμποδίζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.


Καρύδια

Δε μοιάζουν μόνο με μίνι εγκέφαλο! Είναι γεμάτα με λινολεϊκά λιπαρά
οξέα, τα οποία σταθεροποιούν τα επίπεδα της σεροτονίνης – ένα χημικό του
εγκεφάλου με χαλαρωτική δράση. Σύμφωνα με την Κλινική Mayo, όταν είμαστε
ήρεμοι, έχουμε περισσότερη ενέργεια, βελτιωμένη συγκέντρωση και μεγαλύτερη
ικανότητα να διαχειριστούμε τυχόν προβλήματα.

Αβοκάντο

Περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμινών του συμπλέγματος Β, που υποστηρίζουν την καλή διάθεση, και μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία συμβάλλουν στην καλή κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο βοηθώντας το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο να λειτουργούν σε όλο τους το δυναμικό και να συνδέονται σωστά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε υγιεινά 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα με το πρόγραμμα διατροφής

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής εγγυάται πως θα χάσεις μέχρι και 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα αλλά με απόλυτα υγιεινό τρόπο.

Διατήρησέ τα: Πώς να μη βγάλουν φύτρες οι πατάτες, να μη μουχλιάσει το τυρί και να φτιάξεις παγάκια με λάδι και μυρωδικά

Ιδού πως διατηρούνται τα τρόφιμα περισσότερο με απλά και έξυπνα κόλπα που μπορείς να εφαρμόσεις μόνη σου σε απλά και εύκολα βήματα.

Πες κύμινο: Το μπαχαρικό που βοηθά στο αδυνάτισμα και την πέψη (να πώς θα το χρησιμοποιήσεις για τα οφέλη του!)

Πώς θα βάλεις το κύμινο στην καθημερινή διατροφή σου για να απολαύσεις τα διατροφικά οφέλη του

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

#shapegreece